КамАЗ-5460

КамАЗ 5460 – це сідельний тягач, розроблений на базі платформи КАМАЗ 6520, проте колісну формулу автомобіля 6 на 4 замінили базою 4 на 2.

Спочатку для КамАЗ 5460 використовували повністю ресорну підвіску, але незабаром замість неї на задній міст стали встановлювати пневматичну підвіску, яка дозволила знизити висоту посадки сідла до 1200 мм.

У 2010 році Камський автозавод представив модернізовану версію моделі під назвою КамАЗ 5460-046-22. У конструкцію були внесені помітні зміни. У лінійку силових установок додали мало оборотний дизельний двигун КамАЗ-740.37-400, що видає потужність у 400 кінських сил і потужний агрегат КамАЗ-740.64-420, що відповідає екологічному класу Євро-3 (Євро-4).

Модель існує у декількох модифікаціях: КамАЗ 5460-066-33 – базова версія сідельного тягача, що випускалася з 2003 по 2010 роки; КамАЗ 5460-076-33; КамАЗ 5460-26066-73; КамАЗ 5460-046-22 – модернізована модифікація, виробництво якої почалося в 2010 році.

КамАЗ 5460 комплектується V-подібними 8-цилідровими дизельними двигунами: КамАЗ-740.64-420 з турбонадувом, рідинним охолодженням і проміжним охолодженням надувочного повітря, що видає потужність у 420 кінських сил та відповідає екологічному стандарту Євро-3. Середня витрата палива – 36 л / 100 км; або КамАЗ 740.37-400, чий робочий об’єм складає 11,76 л, а номінальна потужність 360 к.с.

Споряджена маса вантажівки складає 7350 кг, повна – 18000 кг, повна маса в складі автопоїзда – 40000 кг; повна маса напівпричепа – 32500 кг.

Гранична швидкість пересування – 110 км / год. Кут подоланого підйому в складі автопоїзда не менше 18%.

Спочатку автомобіль комплектувався одним паливним баком на 500 л. Пізніше в конструкції з’явилися 2 паливних бака (ємність кожного – 350 л).

КамАЗ 5460 відкрив серію сідельних тягачів Камського автозаводу, адаптованих для роботи з європейськими причепами. З огляду на європейський досвід, Камський автозавод синхронізував силову установку з автоматичною КПП ZF AS-Tronic. В результаті чого швидкості на КамАЗ 5460 переключалися без затримок і ривків, забезпечуючи комфорт пересування.

Зовнішність КамАЗ 5460 виявилася досить привабливою. І якщо перші екземпляри автомобіля зберігали «пережитки» радянського стилю, то рестайлінгові варіанти нічим не поступалися іноземним аналогам. Машина оснащувалася великий кабіною, розташованої над двигуном.

Двері кабіни відкривалися дуже м’яко, колишні сталеві ручки замінили пластиковими. Замість роторного замку був встановлений замок від ВАЗ 2108. Сходинки на підніжках також зробили пластиковими.

Сама кабіна оснащувалася 4-точкової пневматичною підвіскою Sachs, завдяки якій водій відчував себе максимально комфортно. Цьому сприяв і великий салон, де можна було відпочити після тривалого шляху. Застарілі ліжка на газових упорах в КамАЗ 5460 замінили повноцінними спальними місцями.