Владнайте всі справи з держпослугами до Нового року – скористайтесь Гідом – Новини Лозової – ТРК Сігма

Владнайте всі справи з держпослугами до Нового року – скористайтесь Гідом

До новорічних свят команда Міністерства цифрової трансформації запускає комунікаційну кампанію «З Гідом все просто», що підтримана USAID.

Це нагадування про всі можливості ресурсу «Гід з державних послуг» та заклик не витрачати час на пошуки складних відповідей.

 

Гід з державних послуг існує понад рік. У серпні 2020-го Мінцифра презентувала онлайн-портал, де зібрано інформацію про всі послуги, що надаються держустановами. На онлайн-порталі можна знайти інформацію про понад 2000 послуг, які розподілені за сферами діяльності та впорядковані за життєвими подіями. 

«Ми запустили Гід, щоб людям більше не доводилося “просто запитувати” в держорганів або платити посередникам. Відтепер на одному ресурсі є вся актуальна інформація, що допоможе в будь-якій життєвій ситуації зорієнтуватися, як отримати потрібну держпослугу. Понад 1,6 мільйона українців вже скористалися Гідом, а щодня ресурс відвідують близько 10 тисяч нових користувачів», – зазначила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська. 

 

Де отримати дозвіл? У який спосіб подати заяву? Скільки триватиме розгляд і яка вартість послуги? Чи потрібні додаткові документи й чи можна оскаржити рішення? Щоб не витрачати купу часу, можна спростити собі життя та просто відкрити Гід з державних послуг.

 

Гід допомагає побороти корупцію на побутовому рівні. Користувач, озброєний всією необхідною інформацією, має можливість апелювати до офіційного ресурсу, володіє беззаперечними аргументами та може вимагати дотримання своїх прав із боку всіх надавачів послуг.

Скористатися всіма можливостями можна на онлайн-ресурсі guide.diia.gov.ua.

Завантажити візуальні матеріали можна за посиланням.

Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.

Джерело: Харківська обласна державна адміністрація