Про це заявив в.о. начальника Головного Управління Міндоходів у Харківській області Андрій Роздайбіда під час засідання «круглого столу», на якому відбулася презентація Міністерства доходів і зборів України та його регіонального управління на Харківщині. У заході взяли участь – представники бізнесу, громадськості та ЗМІ.
З нововведеннями учасників заходу також знайомили: в.о. начальника Харківської митниці Міндоходів Олег Орлов, в.о. заступника начальника – начальник слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Харківській області Андрій Грошевий, в. о. начальника оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Олег Нарійчук.
«Об’єднання податкової та митної служб в єдине Міністерство – це важлива реформа, що цілком відповідає загальносвітовим і, в першу чергу, європейським трендам, – зазначив Андрій Роздайбіда. – Наша місія полягає в наступному: адміністрування податків, зборів, митних платежів та єдиного соціального внеску; надання послуг громадянам і бізнесу. Створювати належні умови для розвитку підприємництва та міжнародної торгівлі і, як наслідок – забезпечувати наповнення бюджету».
Учасників заходу повідомили, що в рамках реорганізації відомства на регіональному рівні створено Головне управління Міндоходів у Харківській області та Харківську митницю Міндоходів. Функція координації роботи податкових інспекцій та митних постів є прерогативою Головного управління Міндоходів регіону.
Як наголошувалося, від об’єднання податкової та митної служб бізнес отримав єдиного адресата, який від імені держави відповідає за створення якісного сервісу в адмініструванні податкових та митних платежів. Зокрема, йдеться про спрощення процедур отримання адміністративних послуг, комплексний податково-митний сервіс, скорочення часу на обслуговування у державних органах, і як результат – підвищення рівня довіри бізнесу до влади.
Інтеграція податкової та митної служб усуне дублювання багатьох функцій. Наприклад, об’єднання податкового та митного аудиту суттєво зменшить кількість перевірок суб’єктів господарювання, підвищить ефективність контрольно-перевірочної роботи.
Як наголошувалося, у січні-квітні поточного року фахівцями ГУ Міндоходів у Харківській області було перевірено 4 047 суб’єктів господарювання, що на 1 199, або 22,9 % менше, ніж за аналогічний минулорічний період, в тому числі – планових перевірок скоротилося на 18,6%, позапланових – на 23,1%. Учасників «круглого столу» також повідомили, що в подальшому зменшення термінів проведення аудиту відбудеться за рахунок введення так званих електронних перевірок. Ініціатива цього нововведення вже винесена на обговорення громади.
«Хочу акцентувати вашу увагу на тому, що пріоритети нашої роботи залишаються незмінними. Орієнтуючись на європейський сервіс, ми йтимемо шляхом лібералізації умов ведення бізнесу та удосконалення системи адміністрування податків. Особливу увагу будемо приділяти якісному обслуговуванню наших клієнтів, застосовуючи новітні технології. Будемо спрощувати документообіг. Словом, свою роботу організуємо так, щоб, бізнес мінімум часу витрачав на спілкування з державою і максимум – на свою основну діяльність», – зазначив Андрій Роздайбіда.
За його словами, як і раніше, платники зможуть отримувати якісне податкове супроводження та митні консультації у сервісних центрах обслуговування платників податків (ЦОПП), відкритих минулого року у нашому регіоні. До речі, в 7 ЦОППах уже нині можна отримувати електронний цифровий підпис для здійснення через мережу Інтернет податкових, митних процедур, а також надання звітів до Пенсійного фонду та в органи держстатистики.