Бюджет громади за перший квартал 2021 року виконано на сто відсотків

IMG 6034

На засіданні виконавчого комітету сьогодні, 27 квітня, заслухали інформацію про підсумки виконання бюджету Лозівської міської територіальної громади у першому кварталі 2021 року. Начальниця Управління фінансів міської ради Тетяна Мосенцева доповіла, що за I квартал 2021 року в цілому до бюджету міської тер громади надійшло доходів по загальному та спеціальному фондах 158 млн. грн., що складає 102 % до затвердженого плану.

Власні доходи громади складають 101, 5 млн грн, у порівнянні з минулим роком їх перевиконано на 1,4 млн грн.

Основним джерелом власних надходжень місцевого бюджету, є податок з фізичних осіб, який складає 56,6 % фактичних надходжень власних доходів. За підсумками виконання I кварталу 2021 року по цьому виду податку надійшло 57, 5 млн грн.

Субвенцій та дотацій з держбюджету громада отримала майже 50 млн грн. Базова дотація – 9,3 млн грн., освітня субвенція – 37,8 млн грн., субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами 405 тис грн, субвенція на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції 1,2 млн грн., субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції 507 тис грн.

Виконання доходів спеціального фонду за звітний період складає 7, 5 млн грн.

Виконання видаткової частини бюджету міської ОТГ по загальному фонду складає 138, 6 млн грн.

У звітному періоді бюджетні кошти бюджету спрямовувались на першочергові заходи: виплату заробітної плати з нарахуванням 97,9 млн грн, медикаменти 2, 3 млн грн, харчування 3.7 млн грн, оплату спожитих енергоносіїв бюджетною сферою 22,9 млн грн, житлово-комунальне господарство майже 4,5 млн грн., виконання програм 2 млн грн. матеріали та виконані роботи з поточних ремонтів 66,7 тис грн, трансферти районному бюджету 219 тис грн, підвезення учнів та вчителів 1,9 млн грн, придбання обладнання та інвентарю для закладів освіти 344 тис грн.

–>

Джерело: Лозівська міська рада