“Укрзалізниця” третій день відновлює онлайн послуги після кібератаки

"Укрзалізниця" третій день відновлює онлайн послуги після кібератаки

В “Укрзалізниці” розраховують завершити відновлення після кібератаки, яка зупинила майже усі онлайн-послуги, “найближчим часом”.

Про це повідомляє Укрзалізниця.

“Продовжуємо відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже у найближчий час”, – йдеться у повідомленні.

Наразі через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня.

В “Укрзалізниці” просять пасажирів купувати квитки на касах не у пікові години. Найкращий час для купівлі квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.

Власників паперових квитків, які були придбані після 22 березня, чекає комплімент від УЗ на борту поїзда та можливість безкоштовно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *