Найбільш поширені причини поломок навантажувачів.

Навантажувачі, як і будь-яка спецтехніка, навіть за умови правильної експлуатації з часом виходять з ладу. Уникнути цього практично неможливо. Активні навантаження та постійна дія довкілля призводить до неминучого старіння. Власник будь-якого навантажувача зацікавлений у його тривалій роботі без поломок і простою.

Природні процеси зносу перебувають у владі людини. Як би ми не захищали навантажувач, ніщо не зупинить корозію. Тому потрібно особливо стежити за тими характеристиками, на які ми можемо вплинути. Першою і найвідомішою причиною поломки механізму є порушення водієм швидкісного режиму.

У зв’язку з тим, що пересувається навантажувач переважно по нерівній поверхні, з’являються також поломки, спровоковані ударами. Таким чином, страждає ходова частина. Ремонтні роботи з відновлення працездатності механізму затягуються тривалий час. Крім того, вони можуть вилитися в кругленьку суму. Щоб не допустити таких важких наслідків, водій повинен постійно контролювати швидкісний режим навантажувача і намагатися об’їжджати купи, горби та ями.

Фронтальний навантажувач

Іноді трапляються поломки навісного обладнання. Зазвичай це відбувається внаслідок спроби підняти занадто важкий вантаж або при поганому кріпленні.

Через недосвідченість водія бувають випадки перекидання механізму. Це небезпечний момент не лише для техніки, а й для людини. Після такої аварії навантажувач взагалі може вийти з ладу. Аварія може статися і через порушення техніки безпеки.

Навантажувач страждає від впливу зовнішнього середовища внаслідок непродуманого або неякісного захисту, тобто без спеціального покриття або герметизації внутрішніх складових. В останньому випадку конденсована волога сприяє корозії. Тоді доводиться міняти все обладнання, уражене житом.

В іноземних моделях навантажувачів найчастіше ремонту підлягає паливна система. Наше пальне не дуже якісне, а іноді навіть розбавлене домішками чи водою. У зв’язку із цим і виникає проблема. У найкращому разі це загрожує заміною паливного фільтра, у гіршому – цілого двигуна. Холодна українська зима також має свій вплив на навантажувачі. Експлуатація у вологих та солоних (після обробки дорожнього покриття) умовах призводить до швидкого окислення та іржі. Це особливо небезпечно для контакторів.

Технокомплект. Запчастини на фронтальні навантажувачі та спецтехніку. Телефонуйте, знайдемо все.