«Сайт Дискавер» – один з проектів кампанії з цифрового перевтілення Харківщини, яку реалізують Google-Україна та обласна державна адміністрація.
«Ми маємо велику кількість культурних та історичних пам’яток. В області прийнято програму збереження культурної спадщини, вже виділено відповідне фінансування з обласного бюджету. Крім того, щоб популяризувати та підтримувати пам’ятки, залучаємо міжнародні програми, шукаємо іноземні інвестиції для реконструкції наших об’єктів. Тому ми, безумовно, підтримали пропозицію Google щодо реалізації інформаційного проекту цифрового перевтілення області», – розказала голова ХОДА Юлія Світлична, представляючи проект разом з директором Google-Україна Дмитром Шоломком.
Керівник області зазначила, що «Сайт Дискавер» містить інформацію про майже 100 об’єктів культурної спадщини з 18 районів області. Також на сайті є 3D-тури, присвячені туристичним «родзинкам» регіону – Шарівському замку, Держпрому, музею Григорія Сковороди в Золочівському районі та іншим об’єктам.
«Відвідати їх можна буде, не виходячи з дому, – скориставшись телефоном або комп’ютером. Також на сайті можна отримати інформацію про те, як дістатися пам’яток та спланувати поїздку», – сказала Юлія Світлична.
Дмитро Шоломко відзначив, що для Google-Україна важливо показати не тільки туристичні принади Харківщини.
«Харківська область дуже важлива. Вона динамічно розвивається, розбудовується, має великий економічний потенціал. Ми прагнемо показувати такі речі», – сказав директор Google-Україна.
Він також зазначив, що проект цифрового перевтілення Харківщини не завершено.
«Ми залишаємо в області технології. Ви можете далі розвивати сайт та наповнювати його. В Харкові багато талантів та активістів, а головне – є підтримка проекту з боку керівництва області. Впевнений, що завдяки цьому він буде розвиватися», – сказав Дмитро Шоломко.
Юлія Світлична запевнила, що до наповнення сайту долучать харківські університети та ІТ-компанії.
Кампанія з цифрового перетворення області передбачає проведення освітніх семінарів, підвищення присутності на карті Google, розробку веб-сайтів та функціональних карт, створення візуальних 3D-турів, покращення місцевої екосистеми завдяки розробці платформи зі зручним онлайн-сервісом для повідомлення державних органів про екологічні проблеми тощо.
Окрім проекту «Сайт Дискавер», у рамках презентації кампанії в ХОДА учасникам заходу було надано інформацію про семінари для малого та середнього бізнесу «Можливості інтернету для бізнесу» та освітні семінари для вчителів початкових класів Харківської області. Також учасникам заходу розказали про інтерактивний реєстр екологічних проблем України та створення карти доступності центра міста.