Росії бракує сотень найменувань комплектуючих для літаків, – розвідка

Російські підприємства ОПК намагаються знайти аналоги запчастин до літаків серії «Ан», «Іл», «Ту»

Росії не вистачає сотень найменувань комплектуючих для літаків. Тож російські підприємства ОПК намагаються знайти аналоги.

У понеділок, 27 червня, Головне управління розвідки Міноборони України оприлюднило матеріали службового листування від 20 червня між командуванням 8-ї авіаційної дивізії особливого призначення (Чкаловський, Московська обл.) з керівництвом підприємств оборонно-промислового комплексу, які обслуговують літаки серії «Ан», «Іл», «Ту» різних типів та призначення.

«Командування 8 АД ОсП занепокоєне відсутністю імпортних комплектуючих для ремонту, обслуговування літаків серії «Ан», «Іл», «Ту», – зазначено у повідомленні ГУР.

Йдеться про системи посадки по маяках, детектори диму, метеолокатори, радіолокаційні системи, навігаційні системи та навіть кавоварки з мікрохвильовками, які перестали поставляти до РФ після введення санкцій.

Як вихід пропонують відпрацювати на базі підприємства ОПК РФ можливість імпортозаміщення окремо по кожному типу літаків:

  • Іл-96-400vvip — 114 найменувань імпортних комплектуючих виробництва Німеччини, Франції, США, Великобританії, України, Нідерландів;
  • Іл-62 — 8 найменувань імпортних комплектуючих виробництва США;
  • Іл-76МД — 6 найменувань імпортних комплектуючих виробництва США, України;
  • Іл-18 — 1 найменування імпортного комплектуючого виробництва України;
  • Ту-214 — 71 найменування імпортних комплектуючих виробництва Франції, США, Великобританії, України, Китаю, Японії, Чехії, Нідерландів, Німеччини;
  • Ту-154 — 39 найменувань імпортних комплектуючих виробництва Франції, США, Великобританії, України;
  • Ту-134 — 9 найменувань імпортних використовується виробництва США, України.

Також у повідомленні ГУР зазначено, що раніше голова комітету Ради федерації Росії з конституційного законодавства та держбудівництва повідомив, що «програму імпортозаміщення провалено повністю, окрім бравурних звітів галузевих відомств немає нічого».

Зазначимо, що в лютому Євросоюз заборонив продаж Росії літаків і запчастин до них. У березні з’явилася інформація, що через санкції та брак запчастин російська компанія «Аерофлот» буде змушена розбирати свої літаки на запчастини.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та
натисніть
Ctrl+Enter