У компанії збій не прокоментували
У роботі мобільного додатку «Нової Пошти» стався збій, який триває з вечора середи, 17 травня. У системі пошти також триває збій, через який не можна отримати посилки.
У багатьох випадках застосунок «Нової Пошти» видає помилку, пояснюючи це проблемами з підключенням. Водночас на сайті та в соцмережах «Нової Пошти» немає повідомлень про збій.
Люди, які користуються додатком «Нової Пошти», не можуть оплатити та забрати посилку за допомогою мобільного телефону. Так само проблеми виникають і в роботі відділень. За даними менеджера dev.ua, у відділенні «Нової Пошти», де він намагався забрати посилку, повідомили, що система тимчасово не працює.
За даними телеграм-каналу «Підслухано в ІТ», на корпоративну пошту компанії відбулася фішингова атака. «Був фішинговий лист, зламали корпоративну пошту на gmail, а маючи її, поклали все. В сортувальні центри виводять всі зміни. Оцінок та прогнозів ніхто не дає», – повідомили у телеграм-каналі.
Представництво «Нової Пошти» підтвердило збій в роботі сервісів виданню Telegraph. За даними представника пошти, компанія повідомить про відновлення роботи згодом. «На жаль, у нас стався технічний збій, та не всі сервіси працюють. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу з надання усіх послуг. Щойно ми це зробимо, то одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії», – заявили у «Новій Пошті»
Коли додаток «Нової Пошти» відновить роботу, наразі невідомо. Проблеми з серверами тривають з 19:00 17 травня.
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та
натисніть
Ctrl+Enter