Українські готелі в Карпатах очікують повного завантаження на новорічний період, станом на середину листопада було заброньовано до 50% номерів, повідомили готельні оператори.
“Новорічний період не можна брати за основу в прогнозуванні динаміки бронювань. Новий рік — це традиційний час подорожей. У Новий рік зайняті всі курорти України (Буковель, Драгобрат, Трускавець і т.д.). Новорічні свята люди планують заздалегідь, тому вже складно знайти вільні номери”, — розповів “Інтерфакс-Україна” виконавчий директор компанії Ribas Hotels Group Андрій Маренчук.
За його словами, глибина бронювання відповідає показникам минулого року, проте кількість гарантованих бронювань скоротилася.
“З’явився запит від гостей на безкоштовне скасування бронювань. Це пов’язано з ковідними обмеженнями, політичною ситуацією і неможливістю планування”, — зазначив він.
Як повідомив готельний оператор Reikartz Hotel Group, клієнти поступово повертаються до довгострокового планування відпочинку: станом на середину листопада, завантаження курортних готелів на новорічно-різдвяний період становило понад 50%. При цьому термін бронювання — в середньому п’ять днів і більше.
“В українських Карпатах бронюються на п’ять і більше днів. Часто така поїздка розглядається гостями як повноцінна зимова відпустка. Готелі для відпочинку поблизу великих міст більш насичені бронюваннями на 3−4 доби”, — повідомила керівник курортного відділу Reikartz Hotels & Resorts Христина Кагуй.
У той час як готелі на заході України показують високі показники завантаження, для готелів Причорномор’я настає складний період, вважає президент Асоціації готелів і курортів України (UHRA) Ірина Седлецька.
“Ми входимо в низький сезон, і для готелів Причорномор’я настає складний період: ми прогнозуємо в середньому 25−30% завантаження на наступні три місяці, і тільки за рахунок ділового туриста. В цей час готелі Західної України поступово відновлюються за рахунок новорічних свят і сезону зимового відпочинку”, — розповіла вона агентству.
Як повідомили готельні оператори, ціни на проживання в готелях дещо зростуть, виходячи з підвищення тарифів на комунальні послуги. За даними Reikartz Hotel Group, зростання цін на новорічний період в середньому склало 10%.
91