У Мінцифрі зазначили, що це забезпечить зручний перехід між компаніями і покращить користувацький досвід абонентів.
Послугу з перенесення абонентських номерів в Україні почали надавати з 1 травня 2019 року. За цей час операторам надійшло приблизно 200 тисяч офіційних звернень, але 40% заявникам відмовили.
У Мінцифрі повідомили, що кожного року мобільних операторів залишають понад 7 млн користувачів, частина з яких потенційно могла б скористатися цією послугою.
Переваги спрощеної процедури:
– оперативне перенесення номеру (максимум за 1 день, а не за 3-4 дні);
– абонент має звернутися до одного – нового оператора, а не до двох, як було раніше, зокрема – договір з колишньою компанією розірветься автоматично;
– користувачі без контракту зможуть залишити свій номер під час зміни оператора, реєстрація в попереднього оператора не потрібна;
Міністерство юстиції України 5 квітня зареєструвало зміни, які розробляла Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку.
У Мінцифрі наголосили, що новий порядок призведе до зростання конкуренції між мобільними операторами і стимулюватиме до поліпшення якості послуг, які отримують українці.