На Лозівщині мешканці громади кілька днів на тиждень не можуть виїхати зі своїх сіл. Це через скасований рейс «Лозова-Ізюм».
Про цю та інші проблеми з транспортним сполученням у Лозівській об’єднаній тергромаді говорили на засіданні керівники міста та району 12 березня.
Через скасування рейсу до Ізюму, люди залишились частково відрізані від транспортного сполучення. Вчителям, які щодня їздять з міста на роботу до сіл, нічим повертатись додому.
«На даний час налагодили під’їзд вчителів до школи, але повернення додому… У вівторок і в п’ятницю їм немає чим повернутися. Чи не можна у вівторок і в п’ятницю, щоб був маршрут «Лозова-Тихопілля», відправленням о 13 годині, і вони зможуть тоді повертатися», –Любов Ярош, виконуюча обов’язки старости Садівського старостинського округу.
Керівник районного управління освіти Вікторія Бойко розповіла, для того, аби вчителі повертались з роботи додому засвітла, вже зараз знайшли вихід з ситуації, але він тимчасовий.
«Вчителю з Тихопільської філії, 4 вчителям Садовського ліцею, і 1 вчителю з Надеждівського НВК від’їжджати додому своєчасно, завдяки додатковому рейсу, який буде здійснювати Садовський автобус шкільний до села Шатівка, де вчителі будуть пересідати на маршрутку «Кінне-Лозова», – Вікторія Бойко, начальник управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації.
Через скасування рейсу, на навчання до інших міст не можуть потрапити студенти, які живуть у Павлівці, Надеждівці та Бунаковому. На навчання з дому їх возять батьки своїми автівками.
«У неділю переважна більшість дітей від’їжджає на навчання до міста Лозова та Харкова. З Тихопілля виїхати нічим. З Мечебилово я знаю виїжджали, з Миколаївки на навчання до Ізюма. Ну, у зв’язку з тим, що маршруту немає, батьки своїм транспортом возять дітей», – Микола Матвєєв, виконуючий обов’язки старости Тихопільськогостаростинського округу.
Рейс «Лозова-Ізюм» міжміський і за нього у районі не відповідають. Керівники Лозівщини запевнили, звертатимуться до усіх можливих інстанцій, аби цей рейс відновили. Немає чим добратися людям і з Орільки до Петропілля. Рейс, який сполучав ці населені пункти, також скасували.
«(Просимо)відновити транспортний маршрут «Петропілля – Орілька». Без нього, практично, село відрізане від населених пунктів, від одного й другого », – Іван Крикун, Орільський селищний голова.
Лозівський міський голова Сергій Зеленський наголосив, рейс доОрільки потрібно відновлювати. Крім того, цьогоріч дорогу там відремонтують.
«По Орельке надо нам подумать. Я просив би возобновить маршрут. Надо це робить, там мільйон буде грошей – ямочний ремонт ми зробимо. Куди його вистачить не знаю, але Чернявщина– Лозова там гроші виділені вже з обласного фонду дорожного», – Сергій Зеленський, Лозівський міський голова.
Питали у керівників і про пільговий проїзд у районі. Катеринівський староста Андрій Чабан поцікавився, чи не можна, аби люди за пільговий проїзд, як у місті, платили по 4 гривні, замість талонів.
«Маршрути в городі – там є пільговий проїзд по 4 гривні, а в Світловщину ходе маршрутка.Потому, там талони не беруть. І ще один маршрут по Катеринівці ходе, також талони відмовляються брати. Примініть цю формулу, що і у місті, щоб давати людям пільгу 4 гривні», – Андрій Чабан, виконуючий обов’язки старости Катеринівського старостинського округу.
Рішення про те, аби змінити талони на пільговий проїзд за гроші потрібно приймати виважено, наголосив Сергій Зеленський. Керівник порадив Андрію Чабану написати письмове звернення та поспілкуватися зі спеціалістами, аби вирішити це питання.
Загалом, у Лозівському районі діють 25 маршрутів у різних напрямках. Майже щодня до Лозівської райдержадміністрації з різними проханнями та зауваженнями, щодо перевезень, звертаються мешканці громади, зауважив голова Лозівської райдержадміністрації Ашот Керопов.
Зеленский не володіє ситуаціею. Автобус на Петропілля, і далі на Орільку, не йде по дорозі Чернявщина Лозова. Це зовсім інший напрямок .Але на камеру потрібно показати, що він дуже гарний керівник і живе думкою про людей. Коли Зеленський працював головою Лозівської РДА, то район і місто зазнали розорення ,було скорочено багато бюджетників. І саме в цей період Зеленський став бізнесменом .Лаптев великий спеціаліст по закриттю шкіл і дитячих садочків. Закрив гнида Краснопавлівську школу. А зі школою в Орільці получився облом. Що стосуеться Ашота Керопова ,то думаю що житель окресностей гори Арарат в найближчий час буде шукати собі нову роботу.
Загавкало бидло, від кормущки відігнали.
Я так розумію, анонімний колектор (зливна труба) на Сігмі – це єдиний майданчик зливу анонімного бруду та негативу в мережі лозовнету. Хтось вважає, що майбутні вибори можуть змінити не лише президента а й усю вертикаль, і не вибираючи слів та епітетів полоскає місцеву владу та її очільника своїми словофекаліями. Не будучи ні фанатом діючого мера, ні його поплічником, все ж таки, вважаю його діяльність позитивною для громади. Нам потрібно уважно стежити за владою та не давати їй спуску, але брехати та поливати брудом – це вихлоп метеоризму, з усіма його наслідками.
Аноним считает,что действующий мэр разорил…Евгэн/скорее всего брат секретаря горсовета/ настаивает,что это позитив….каждый имеет право на свое видение ситуации в зависимости от месторасположения своей “пятой точки”
Ні, я не брат секретаря горсовета, я двоюрідний дядько младшої сестри свояка вахтерши горсовета.
родственник вахтерши знает что институт Президента и местное самоуправление два самостоятельных вида власти – де-юре, а родственник секретаря горсовета знает как оно де-факто, как при выборах эти два вида “помогают” друг другу применяя админресур, и задание сколько наша громада должна дать голосов за действующего уже получено…нужно же отработать свою победу в 2015
Анонімні проходимці все так досконально знають про адмінресурс, неначе й самі його не так давно використовували. ) Але хибна звичка ставити три крапки де попало видає фейсбучного хомячка, а не адмінистративного лева. )
Не спорь, не ті люди, які сходять по великому і з собою заберуть.