Про таке нововведення повідомив сьогодні міський відділ освіти.
Для реєстрації майбутнім абітурієнтам знадобиться інтернет, принтер та будь-яке поштове відділення. Із сайту Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти потрібно завантажити програму. Далі – запустити її, ввести свої дані і роздрукувати реєстраційну картку.
У картку потрібно вклеїти 2 фото 3х4. Цей документ разом з копією паспорта (або свідоцтва про народження) та копією атестату про повну середню освіту (або довідкою зі школи) потрібно надіслати до Харківського регіонального центру. Освітяни радять відправляти папери цінним листом з описом вкладення.
Реєструватися можна до кінця лютого. Якщо все зробити правильно – із Харкова рекомендованим листом прийде сертифікат. У разі, якщо абітурієнт отримає відмову або вирішить здавати тестування з інших предметів, зміни можна внести до 20 березня. Для цього потрібно виконати всі кроки заново та додати до листа сертифікат або відмову.