Найшвидшим способом отримати свіжу та об’єктивну інформацію про новини та поточні події по праву вважаються соціальні мережі.
Першою соціальною мережею, яка завоювала популярність, виявилася запущена в 1997 році SixDegrees, яка давала змогу налагодити повноцінне спілкування з друзями і допомагала в пошуку нових знайомих. По всьому світу вона зібрала мільйони користувачів, але 2001 року була закрита, послуживши прототипом для Facebook і Twitter.
На початок 2024 року у світі налічується 4.74 млрд. активних користувачів соціальних мереж, новий обліковий запис з’являється кожні 6.4 с., у середньому користувач проводить у соціальних мережах 147 хвилин на день (мешканець Нігерії — 4 години і 7 хвилин, японець — 51 хв.). Ці цифри продовжують неухильно зростати.
Соціальні мережі — найекономніший спосіб залучення цільової аудиторії на свої рекламні майданчики. Вартість маркетингових послуг з охоплення 2 000 потенційних покупців складе:
- близько 900$, у разі використання прямої поштової кампанії;
- 500$ обійдеться розміщення інформації в друкованих ЗМІ;
- у 150$ оцінюють свої послуги радіокомпанії;
- 75$ коштує розміщення клікабельного рекламного оголошення на сайті.
У топ-5 соціальних мереж України входять:
- TikTok
- Instagram (дивись також “Як дізнатися хто відписався в Instagram”)
- Telegram.
Цікаві факти про соціальні мережі
- Всесвітнім лідером за охопленням аудиторії є Facebook — 2.96 млрд. активних користувачів. З них 46% становлять жінки 54% — чоловіки.
- 59% світового населення активно користується хоча б однією соціальною мережею. Якби Facebook, Twitter, TikTok або Instagram були країнами, то за чисельністю населення вони могли б значно обігнати Китай (1.4 млрд. осіб).
- Експерти пов’язують різкий стрибок популярності соціальних мереж у всьому світі з появою на ринку широкого асортименту недорогих мобільних пристроїв, що надають доступ до Інтернету.
- У примірочних кабінках лондонських бутиків помічено дзеркала, обладнані вбудованими відеокамерами. І, незважаючи на те, що більшість клієнтів — жінки, ніхто не висловлює обурення з приводу вуайєризму. Просто одразу після примірки покупниця робить знімок і надсилає в соціальну мережу, де підписники або схвалюють вибір, або радять змінити фасон.
- Як і будь-який гострий інструмент, використовувати соціальні мережі експерти рекомендують з обережністю. Так 16-річна мешканка Німеччини вирішила запросити друзів на день народження. І не банальною поштовою листівкою, а одним клацанням миші у Facebook. Тільки невдала іменинниця забула поставити позначку, що вечірка приватна, в результаті гостей виявилося аж… 15 000 осіб з напоями, закусками і транспарантами. 11 гостей затримала поліція, кілька десятків дістали поранення.
Джерело: coolinfo.in.ua