Підвищити впізнаваність бренду дозволить тільки ретельно спланована рекламна компанія, ефективність якої залежить від обраних маркетингових каналів. Доступний і лідируючий спосіб заявити про свій бізнес – соціальний маркетинг (SMM).
Як повідомляє https://www.adspace-marketing.com/promotion/ просування компанії або послуг здійснюється через соціальні медіа. SMM (social media marketing) принесе позитивні результати, якщо для просування обрана соціальна платформа з найбільш підходящим функціоналом. Комплексне просування сайту при використанні методів SMM здійснюється в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, ВКонтакте та ін.).
SMM просування передбачає публікацію рекламних оголошень, створення співтовариств і сторінок в популярних соцмережах, розміщення анонсів статей головного сайту і т.д. Подібний комплекс заходів дозволяє істотно наростити трафік і відвідуваність основної сторінки компанії, заявити про свій бренд широкій аудиторії. Переваги просування в соціальних мережах: Точна спрямованість не так на пошукові системи, а на відвідувачів.
Невисока вартість. На відміну від SEO просування і розміщення контекстної реклами, залучення відвідувачів при SMM просуванні коштує значно дешевше. «Ланцюгова реакція» або висока вірусоемкость. Користувачі мереж безперервно діляться інформацією один з одним. Цікаві новини про який з’явився бренд передаються не тільки між членами спільноти, але і виходять за рамки створених груп.
Чим швидше відбувається SMM просування сайту, тим більше користувачів дізнаються про ваш сайт. Збільшення віддачі SEO оптимізації. Підвищення трафіку в соціальних мережах призводить до зростання рейтингу сайту в пошуковій видачі. Активна відвідуваність спричиняє збільшення вхідного трафіку на веб-сторінку і Лендінзі.
Взаємозв’язок з потенційними клієнтами. Спілкування з користувачами мережі в рамках організованих спільнот, форумів, обговорень в коментарях дозволяє аналізувати думку покупців про послуги і товар, вивчати потреби і смаки різних людей. Швидка обробка відгуків викликає довіру клієнтів.
Збільшення продажів, суттєве зростання фактора довіри споживачів. Відкритість компанії, яка заявляє про свої послуги, описує надається товар, дозволяє напрацювати велику клієнтську базу. Лідогенераціі. Компанія отримує потенційних клієнтів з точними контактними даними. Істотна економія коштів на вартості ліда і рекламі.