Паливні мережі, найімовірніше, відчують підвищений попит, але, враховуючи нинішні обсяги імпорту нафтопродуктів в Україну, до дефіциту пального дійти не повинно.
Про це повідомило Міністерстві економіки, пише РБК-Україна.
Як приклад у Мінекономіки наводять кількість автомобілів. Сьогодні в Україні близько 7 млн автомобілів і кожен у середньому на 100 кілометрів витрачає по 8 літрів пального. Якщо автомобіль за годину проїжджає 50-60 км, споживання становить близько 4-5 літрів пального на годину.
Водночас генератори споживають значно менше пального: побутові — від 1 літра на годину, а промислові — як автомобіль.
За статистикою, за останні 5-6 років до України завезли близько 500 тисяч генераторів. Водночас у країні налічується близько 12 млн домогосподарств. Це означає, що генераторами обладнано не більше 3-5% домогосподарств
“Тому можна зробити висновок: так, паливні мережі можуть відчути підвищений попит, але, враховуючи нинішні обсяги імпорту нафтопродуктів в Україну, до дефіциту дійти не повинно”, — припускають в Мінекономіки.
Зазначається, що імпорт палива в Україну в останні місяці становив:
– у серпні – 709 тисяч тонн
– у вересні – 780 тисяч тонн
– у жовтні – 660 тисяч тонн (був знижений попит).
Слід зазначити, що навесні цього року, коли був найбільший дефіцит палива, Україна імпортувала: у березні – 60 тисяч тонн, у квітні – 191 тисячу тонн, у травні – 380 тисяч тонн пального
421