Мережа «Ашан» на третій рік війни наважилася піти з Росії

Французька мережа супермаркетів “Ашан” виставила на продаж свою “дочку” в Росії через 2,5 роки великої війни в Україні.

По це пише видання Le Figaro.

За даними видання, “Ашан” отримав близько десятка пропозицій щодо своєї мережі з 230 магазинів у Росії. Але до цього часу компанія не відступала від своєї позиції.

У березні 2022 року гендиректор “Ашану” Ів Клод заявив, що компанія не йтиме з російського ринку, попри звинувачення у фінансуванні РФ, бо хоче зберегти співробітників та “забезпечувати свою основну місію — годувати населення й України, і Росії”.

На Росію припадає 10% світових продажів “Ашану”. Клод заявляв: якщо компанія вийде з РФ, то без роботи залишаться 30 тисяч людей, з них 40% — співробітники та акціонери.

Однак за 2,5 роки ситуація для компанії погіршилася: вона перебуває у “дуже несприятливій ситуації порівняно з місцевими дистриб’юторами, якими володіють російські олігархи”.

За даними “Интерфакс”, російський підрозділ “Ашану” працює автономно з 2022 року, а материнська компанія за цей час не отримувала від російської юрособи дивідендів. “Дочка” у РФ за підсумками 2023 року знизила виторг на 4,7%, а чистий прибуток скоротився до 460,2 млн рублів з 4,7 млрд рублів.

Наразі “Ашан” вибрав двох потенційних покупців і вступив у фінальну фазу переговорів.


405

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *