Банкомат ПриватБанку зняв гроші з картки і не віддав готівку: як не втратити кошти

Банкомат ПриватБанку через помилку списав гроші з іноземного рахунку клієнта, проте готівки не видав. Тепер, щоби повернути гроші, потрібно подавати заявку від іноземного банку.

Про це на спеціалізованому форумі “Мінфін” написав клієнт банку. “У той момент, коли банкомат вже повинен був видати готівку, він чомусь вимкнувся і виплюнув картку. Через хвилин 5 увімкнувся і почав працювати у звичайному режимі. Готівка так мені і не повернула. Списання грошей із закордонної картки відбулося!” – написав клієнт банку, пише Обозреватель.

За його словами, після дзвінка на гарячу лінію оператор повідомив, що необхідно подати заявку від іноземного банку та підтвердити, що списання коштів з картки відбулося без видачі готівки.

У самій фінансовій установі зазначили: “Просимо вибачення за незручності. Ми постійно проводимо модернізацію та обслуговування нашого обладнання для уникнення подібних ситуацій. У разі неуспішної операції, якщо кошти списані з картки, необхідно звернутися до служби підтримки банку, який випустив картку, для формування заявки на повернення”.

Що це означає?

Якщо ви знімали гроші у банкоматі ПриватБанку, але при цьому використовували картку іншого банку, то заявку до “Привату” має подавати саме той банк, який випустив картку. І у випадку з іноземним банком доводиться просити оператора та фінансової установи.

Чому банкомат може не видавати готівку?

Є ціла низка причин, через які банк може не видавати готівку. У кожному випадку необхідно уважно оглянути банкомат, а потім звернутися до служби підтримки.

Банкомат могли “зіпсувати” шахраї. На вікно видачі готівки встановлюють спеціальні пристрої, які здатні “захопити” готівку. Щоб уникнути таких випадків, банкомат варто оглянути перед використанням. А якщо гроші вам не видали, то уважно перевірити вікно видачі та переконатися, що на ньому немає знімних елементів, клейких стрічок.

Банкомат може дати “збій”. У разі технічної помилки (якщо банкомат перевантажився) потрібно відразу зателефонувати оператору банку. Найчастіше такий збій легко підтвердити. Крім того, банк може провести інкасацію (перерахувати гроші в банкоматі) і переконатися, що в ньому справді є “зайва” готівка.


132