Компанія Jigsaw, яка є “дочкою” Google, наступного тижня запускає кампанію по боротьбі з фейками про українських біженців в Польщі, Словаччині та Чехії.
Про це повідомляє Reuters.
Рекламна кампанія заснована на дослідженнях психологів двох британських університетів. Вчені з університетів Кембриджа і Брістоля створили 90-секундні відеоролики, призначені для “щеплення” людей від шкідливого контенту в соціальних мережах.
“Ми думаємо про це як про пілотний експеримент, тому немає абсолютно ніяких причин, за якими цей підхід не можна було б масштабувати на інші країни”, – сказала в інтерв’ю Бет Голдберг, керівник відділу досліджень Jigsaw.
Ролики, які будуть розміщуватися на відеоплатформі YouTube, покликані допомогти людям ідентифікувати емоційні маніпуляції і фейки в заголовках новин. Кампанія триватиме один місяць.
66