У Валківській районній лікарні завершено реконструкцію приймального відділення

Сучасне приймальне відділення екстреної невідкладної допомоги створили у межах Програми Президента «Велике будівництво».

Реконструкцію об’єкта розпочали у жовтні 2020 року, наразі будівельні роботи на об’єкті завершено.

Раніше приймальне відділення Валківської ЦРЛ, яке обслуговує жителів Валківської, Коломацької, Нововодолазької, Краснокутської, Красноградської та Люботинської громад, розміщувалося на площі близько 40 кв. м, наразі ж приймальне відділення розташовано на території 440 кв. м.

Відділення автономно підключено до систем опалення, водопостачання, каналізації. На об’єкті проведено фасадні роботи із застосуванням енергоощадних технологій, облаштовано під’їзну дорогу. Всередині приміщення зробили перепланування. Облаштовано 15 «типових» приміщень.

«Завдяки “Великому будівництву” ми маємо набагато більше приміщень, а відповідно – і можливостей. Тепер у нас є зона реанімації, інфекційний бокс, також палата для людей з агресивною поведінкою, три оглядові кімнати, малий хірургічний блок, гінекологічна оглядова та набір санітарних кімнат, які пристосовані для людей з обмеженими можливостями», – розповів директор Валківської ЦРЛ Богдан Носатов.

Нове приймальне відділення розраховано на перебування пацієнтів упродовж доби. За цей час проводиться діагностика, надання невідкладної медичної допомоги. Після встановлення діагнозу пацієнта переводять у профільне відділення.

«До цього ми просто піднімали пацієнтів відразу на поверхи і, можливо, у людей були і інші захворювання, які не відповідали профілю відділення», – пояснив Богдан Носатов.

Зараз у лікарні завершують роботи з упорядкування, розповів представник підрядної компанії Олег Янчуков. Роботи проводять на кошти, які заощадили під час ремонтних робіт.

«На сьогодні у нас виконано 100% будівельних та ремонтних робіт, залишилися незначні роботи з упорядкування, які вирішили провести у зв’язку з тим, що залишилися зекономлені кошти», – зазначив Олег Янчуков.

Джерело: Харківська обласна державна адміністрація