У межах Програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» на Харківській окружній дорозі відфрезерували 46,2 км старого покриття.
В «Укравтодор» повідомили, що ремонтні роботи ведуться з березня на 58 кілометрах за маршрутом «Пісочин – П’ятихатки – Рогань – Безлюдівка».
Зокрема, асфальтобетонне покриття у вирівнювальному шарі влаштовано на 40,6 км окружної дороги, із них – з використанням георешітки в асфальтобетоні 23,8 км.
«Наразі на ділянці дороги М-03 “Київ – Харків – Довжанський”, яка входить до складу окружної, підрядники влаштовують вирівнювальний шар з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші на ділянці від перехрестя на Старий Салтів до перехрестя на Циркуни км 507 – км 509», – зазначили в «Укравтодор».
Також проводяться роботи з укладання асфальту на основному проїзді, по правій пікетажній стороні від км 514 до ринку 1-й км. Продовжуються роботи з влаштування шарів дорожнього одягу на додаткових перехідно-швидкісних смугах км 488 і км 503.
Окрім цього, на відтинку М-03-03 «Під′їзд до аеропорту “Харків”» влаштовують вирівнювальний шар біля повороту до селища Безлюдівка. Підрядники роблять лотки в межах Роганського житлового масиву.
Паралельно працюють на додаткових перехідно-швидкісних смугах, видаляють чагарники, встановлюють борти, демонтують старе бар’єрне огородження.
«Звертаємося до водіїв з проханням бути пильними та максимально уважними в місцях проведення ремонтних робіт, адже при знятті старого покриття або при влаштуванні нових шарів асфальтобетону утворюються тимчасові технологічні стики. У місцях проведення робіт рух автотранспорту організовано по одній половині проїзної частини у реверсному режимі», – додали в «Укравтодор».
Довідка. Окружна дорога складається з відрізків 5 державних доріг загальною протяжністю 82 км:
– М-03 «Київ – Харків – Довжанський»,
– М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта»,
– Р-78 «Харків – Зміїв – Балаклія – Гороховатка»,
– 2 під’їзди до аеропорту «Харків» з боку Довжанського та Києва.
Географічно ділянки ремонту охоплюють північно-західну, північну, північно-східну та південно-східні частини окружної дороги. Ремонт частини, що залишилася – перспектива майбутніх років.