Найчастіше консультували представників з Києва, Дніпропетровської та Харківської областей.
До новоствореної «ветеранської» телефонної лінії 15-45 (кнопка 9) на платформі Урядового контактного центру за період 22 квітня – 4 серпня надійшло 7898 дзвінків від ветеранів та членів їхніх родин.
Оператори контакт-центру зареєстрували 9161 звернення з питань соціального захисту, пільг, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної та правової допомоги.
4830 заявникам оперативно надано консультації та роз’яснення щодо отримання соціальної або правової допомоги, пільг, виділення земельної ділянки, надання статусу члена сім’ї загиблого учасника бойових дій тощо.
4331 звернення громадян надіслано органам влади для сприяння у вирішенні питань із соціального захисту, охорони здоров’я, комунального господарства, роботи органів юстиції, аграрної політики і земельних відносин, пенсійного забезпечення та оплати праці.
У Міністерстві у справах ветеранів нагадують: зателефонувавши за номером 15-49 (далі обрати 9), ветерани та члени їхніх сімей, а також родини загиблих можуть оперативно отримати відповіді на питання щодо соціального захисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної та правової допомоги.
«Ветеранська» лінія працює цілодобово у режимі чат-боту, а безпосередньо поспілкуватися з консультантом можна з понеділка по п’ятницю с 8:00 до 20:00.