Через борги населення, лозівчани можуть залишитись без води

Водяники попереджають, якщо  трапиться аварія, в них не вистачить коштів на обладнання для ремонту. 

Заборгованість за воду кожного місяця у Лозовій зростає, розповіла начальниця абонентського відділу «Лозоваводосервісу» Ірина Балясна. Містяни заборгували підприємству більше 20 мільйонів гривень. Ріст боргів пов’язують  з отримувачами субсидій. Коли допомогу на сплату компослуг почали видавати на руки, кількість містян, що платять за воду, зменшилася.

«С января месяца произошла монетизация субсидий, люди начали получать деньги на руки. Как бы, не все плательщики законопослушны и ответственны, поэтому… Уровень жизни населения сейчас низкий, поэтому, я думаю, что люди, когда стоит вопрос купить хлеб или заплатить за воду, наверное, идут и покупают хлеб», – начальник абонентського відділу ДП «Лозоваводосервіс» Ірина Балясна.

Начальниця зазначила, якщо трапиться аварія, підприємство не зможе придбати обладнання для ремонту. Тому, воду вимикатимуть, або даватимуть почасово для усіх містян.

«Всех неплательщиков отключить мы не можем, поэтому мы можем на неплательщиков влиять почасовой подачей воды. То-есть, если будет почасовая подача воды, будут страдать люди, которые платят за воду. Обидно, конечно, досадно, но, вынужденная мера», –  начальник абонентського відділу ДП «Лозоваводосервіс» Ірина Балясна.

Лозівчани до цього ставляться негативно. Наголосили, вирішувати проблему треба іншим шляхом.

Ірина Балясна розповідає, страх залишитися без води зробив свою справу. У вересні за водопостачання та водовідведення сплатили більше 90% населення, але і цього замало. Лозівчани здебільшого  розраховуються лише за поточний місяць, але не гасять накопичені борги.

«Відсоток проплат у нас збільшився. За минулий місяць у нас заборгованість населення збільшилась, лише на 253 тисяч. Хоча, позаминулий місяць у нас заборгованість збільшилася на 706 тисяч»,  – начальник абонентського відділу ДП «Лозоваводосервіс» Ірина Балясна.

Також водяники просять своєчасно повідомляти показання  лічильників та вчасно здавати водоміри   на перевірку.

«Когда человек приезжает через год, через пол года, через 2 года и подает показания счетчика, которые у него были, скажем так, ноль был, и ноль он приезжает, подает, а мы 2 года ему делали начисления. Предприятие на этом теряет деньги, мы являемся плательщиками НДС, мы платим налог на прибыль, и эти деньги, которые мы заплатили, нам уже никто не возвращает»,  – начальник абонентського відділу ДП «Лозоваводосервіс» Ірина Балясна.

Лише за перше півріччя водяники майже 400 разів позивалися на боржників, але не всі виконують рішення суду, тому бюджет підприємства майже не поповнюється.

Один коментар

  1. Уважаемые корреспонденты! В слове “то есть” не нужен дефис. А “полгода” пишется слитно.