«Лозівські машини» взяли участь у міжнародній виставці «Зернові технології».
У Києві вперше показали коротку дискову борону «Дукат-9» та похвалилися агрегатами, що встигли полюбитися аграріям.
Новинку «Лозівських машин» оснастили новою системою складання та вдосконаленим механізмом гідравліки. Агрегат відрізняється від своїх старших братів «Дукатів» також дизайном. Спеціалісти розповіли, додали плавні лінії та яскраві акценти. Новий дизайн у найближчі кілька років планують застосувати до усіх агрегатів «Лозівських машин».
«Это – акула полей. Она организована по принципу того, что появились листы, которые заменили балки. Появился более эргономичный и более эстетичный внешний вид. Внешний вид напоминает изгибы акулы. Вся машина в целом несет определенную концепцию, в плане того, что линии не жесткие и не балочные, а мягкие, сглаженные, легкие, что является новым дизайном», – Вікторія, промисловий дизайнер «Лозівських машин».
Новинка одразу зацікавила відвідувачів виставки, сподобалася зовні та за функціоналом, поділилися аграрії.
Представили «Лозівські машини» на виставці також оновлену шлейф-борону «Ларі». Вона стала ще міцнішою та потужнішою. Оновлення торкнулися і ротаційної борони «Дінар». Вона полегшала на 400 кілограмів. Це дозволить використовувати її з легкими тракторами та допоможе зменшити витрати на паливо.
«Сейчас на Динар можно поставить 2 варианта стоек, 2 варианта звездочек, то есть фактически, можно скомплектовать 4 разных машины. Я не беру во внимание штригеля, опорные колеса, которые можно ставить или не ставить. И эти вариации направлены на возможность адаптации машины под конкретные условия, и под конкретный тракторный парк хозяйства», – Олексій Гриненко, головний конструктор «Лозівських машин».
Крім оновлених машин, на виставці представили вже добре знайомі сільгоспвиробникам «Ліру XL» та «Червонець». «Лозівські машини», з року в рік, користуються все більшим попитом у аграріїв. Фермери наголосили, це якісна вітчизняна техніка за привабливою ціною.
Приваблює аграріїв також програма компенсацій за придбання вітчизняної сільгосптехніки. Адже вони можуть повернути собі від 25 до 40% її вартості.
Вже влітку «Лозівські машини» планують представити перший трьохосьовий тракторний напівпричіп «Кельт XXL», повідомив віце-президент з маркетингу та продажів ІГ УПЕК Роман Гіршфельд.
«Будет предложен абсолютно уникальный трейлер . Будет называться «Кельт ХХL». Это будет абсолютно инновационная разработка с вариативным полом, на аэроподушке, то есть это будет запатентовано. Мы получили уже ряд патентов. Я думаю, в самое ближайшее время вы услышите об этой новинке. Образцы будут выходить уже в конце первого квартала. В этом году мы планируем выпустить более 6 новинок», – Роман Гіршфельд, віце-президент з маркетингу та продажів ІГ УПЕК.
«Лозівські машини» продовжують підкорювати не лише Україну, а й міжнародні ринки. Минулоріч сільгосптехніку представили на понад сотні виставок, у більше ніж 20 країнах світу. Вони успішно дебютували на виставках, зокрема у Канаді, Німеччині, Великобританії, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Грузії. За словами Романа Гіршфельда, цьогоріч плани не менш амбітні. Цьогоріч «Лозівські машини» планують продовжити підкорювати Ірландію, Шотландію, та є серйозні плани, щодо співпраці з Канадою.