Лозівчани питали у комунальників про тариф та благоустрій будинку

Мешканці 11 будинку на 1 мікрорайоні 20 березня  зустрічалися з управителями багатоповерхівки та розпитували про нагальні проблеми.

Одне з основних питань, що турбувало людей,  куди йдуть гроші за послугу з управління багатоквартирним будинком.

Представник «ЖУКа» Вячеслав Ткаченко розказав про те, з чого складається тариф. Комунальник додав, якщо люди хочуть  детально дізнатися про те, що робиться за рахунок грошей, які вони сплачують, то їм з запитом треба прийти до  управляючої компанії.

«Ми домовились з ініціативною групою, яка прийде до нас, в КП «ЖУК», ми надамо більш детальні відповіді на всі їх питання. В тому числі самі нагальні – це надходження по будинку, розподіл, структура тарифу і таке інше», –Вячеслав Ткаченко, представник КП «ЖУК».

Питали мешканці будинку і про те, коли їм зроблять ремонти у  під’їздах. Представник «ЖУКа» пояснив, поточний ремонт  не допоможе, потрібно робити капітальний. Матеріали для цього мають закупити жильці.

«Капитальный ремонт – он не входит сегодня в цену на послугу, так называемую, и для того, чтобы выполнить ремонт, надо чтобы, на условиях софинансирования, жильцы купили материал, а мы выполняем ремонт», –Вячеслав Ткаченко, представник КП «ЖУК».

Стурбовані мешканці будинку також тим, що їм не видаляють кілька старих дерев під під’їздами. Люди переконані, насадження руйнують фундамент багатоповерхівки.

Люди розповіли,  вже зверталися до управління ЖКГ з проханням видалити дерева, звернення писали і до «Еко-Сану», тож чекають доки їхнє питання вирішать. Просили лозівчани також навести лад на дитячих майданчиках, та зробити місця, де більше дітей могли б безпечно гратися. Комунальники запевнили, зробити це можна, але на це потрібна згода мешканців будинку.

«Знаю, что приходила женщина и очень ругалась, чтобы не ставили детскую площадку, потому что дети шумят. Это – факт. Она собирала подписи жильцов – дом разделился. Это женщина с 15 дома»,–Вячеслав Ткаченко, представник КП «ЖУК».

Люди ставили ще безліч питань, на них отримали відповіді спеціалістів. Наголосили, надалі планують частіше зустрічатися з комунальниками, аби разом  навести лад у своєму будинку.