Представники організації, що проводить екзитпол на Лозівщині, працюють за різними методиками

На Лозівщині на виході з дільниць опитування виборців проводять люди, які показують бейджи з логотипом Research & Branding Group. 

Саме показують, але не називають.

У Панютиному біля дільниці, розташованої у Будинку науки і техніки «Укрспецвагону» жінка з бейджем R&B Group опитує кожного десятого виборця. Так пояснила вона сама.

У Лозовій її колега, що працює біля дільниць у 4 ліцеї, сказав, що у нього такої системи немає. Цей молодий чоловік не назвав себе, не зміг назвати організацію, яку представляє, і відмовився розповідати щось більше про опитування, яке проводить. Він показав інструкцію, видану йому на день голосування. Там зазначено, що спілкуватися з журналістами йому заборонено. Водночас чоловік запропонував журналістам ТРК «Сігма» відповісти на питання його анкети – попри те, що на цій дільниці ми не голосуємо.

Представники R&B Group запитують у виборців, за кого вони віддали свій голос, і пропонують поставити позначку в анкеті. Ці анкети складають у маленькі картонні урни. На підставі них компанія робитиме свої підрахунки, пояснив чоловік, що проводить екзитпол у селі Царедарівка.

Як написано на офіційному сайті R&B Group, вона заснована у 2005 році і є «результатом злиття досвідчених команд, які досгли певних успіхів у сферах маркетинга, дослідження ринків, реклами і консалтингової діяльності». Про те, що ця організація проводить екзитпол у день виборів, на офіційному сайті не зазначено.

Валерія Гецко