електронний кабінет

«Електронний кабінет» допоможе та упередить від помилок

З 2013 року почне реалізовуватись новий сервіс податкової служби України «Електронний кабінет платника податків».

Які ж можливості відкриє функціонування цього сервісу, що дозволить безконтактно співпрацювати бізнесу та податковій.

За допомогою «Електронного кабінету» платник податків отримає можливість:

–   у режимі реального часу продивитись власні реєстраційні дані, об’єкти оподаткування, отримані пільги;

–   надати звітність в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису;

–   сплачувати податки за допомогою банківської системи типу Інтернет-банкінг;

–   листуватися з податковою.

Впровадження сервісу заплановано у два етапи протягом 2013-2014 років.

На першому етапі, у 2013 році, планується забезпечити платнику податків доступ до його особового рахунку, а саме до інформації про суму заборгованості по сплаті податків за допомогою  підсистеми «Розрахунки з бюджетом».

У 2014 році можна буде отримати офіційну відповідь або консультацію з питань оподаткування. Також у 2014 році, по завершенню другого етапу впровадження сервісу, підсистема «Інформаційний блок», забезпечить доступ платника до його персонального календаря, що інформує про терміни:

– надання звітності;

– строків сплати податків;

– відомостей, що формуються на підставі податкової звітності;

– відомостей про перелік та обсяг податкових пільг;

– відомостей про отримані від органів ДПС довідок, торгівельних патентів, свідоцтв, тощо;

– надання повідомлень про оподаткування, зокрема, розбіжностей у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних по даним контрагентів та допущених помилках при формуванні податкової звітності з метою їх самостійного виправлення (без застосування фінансових санкцій).