Щодо видачі довідок податковими органами
27 березня 2013 року набуває чинності Постанова Кабміну №169 якою внесено зміни до ряду нормативних актів з питань соціального захисту населення.
Постанова має на меті поліпшення рівня обслуговування громадян та зменшення кількості документів, що вимагаються органами державної влади для оформлення пенсій, соціальних виплат.
Зокрема, скасовується необхідність отримання громадянами в податкових органах довідок про те, що особа не перебуває на обліку, які фізична особа підприємець та про відсутність даних про доходи цієї особи. Такі довідки зараз потрібні для призначення ( перерахування) пенсій та отримання соціальних виплат.
Відтепер розширюється інформаційний обмін між державними органами. Інформація про реєстрацію підприємцем або відсутність такої реєстрації буде отримуватись з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Відомості про доходи – з державного реєстру фізичних осіб – платників податків.