Приїжджаючи на заправку, багато хто з водіїв щоразу продовжує робити на АЗС чимало серйозних помилок.
Обрив заправного пістолета
Трапляється й таке, що водій почав рух ще до того, як заправник вийняв заправний пістолет з горловини паливного бака. Слід знати, що за такого сценарію навряд чи станеться пожежа, оскільки на сучасних АЗС передбачені механізми запобігання розливу палива. Проте за ремонт поламаного обладнання доведеться заплатити.
До речі, обрив заправного шланга в такій ситуації приписується до дорожньо-транспортної пригоди, яку доведеться оформляти, або вирішувати з керівництвом АЗС питання на місці.
Незачинені двері автомобіля
Ще одна погана звичка безтурботних водіїв – забувати блокувати двері автомобіля перед тим, як йти платити за паливо. Очевидно, що це дає свободу дій зломщикам та злодіям, які можуть безперешкодно проникнути в машину та забрати з неї все, що їм потрібне, у тому числі запасне колесо та інструменти з багажника.
Заправка “під зав’язку”
Заправка повного бака забезпечить зайвий десяток кілометрів ходу, проте варто пам’ятати про те, що якщо залишити машину, заправлену під зав’язку, на сонці, паливо від нагрівання почне розширюватися і витікати із заливної горловини. Досить випадкової іскри чи недопалка, і наслідки будуть плачевними.
Інший неприємний сценарій – їзда вибоїстою дорогою. Паливо з повного бака може витікати через пробку або вентиляційні клапани. Теоретично бензин або солярка можуть потрапити на розігріті глушник або елементи гальмівної системи і спричинити пожежу.
Заправка при працюючому двигуні
Заправляти автомобіль з увімкненим мотором небезпечно. Щойно іскра від несправної системи випуску чи розряд статичної електрики потрапить на плями від розлитого палива чи навіть його пари – бак, а за ним і вся машина спалахнуть за лічені секунди.
Не варто забувати про бортову електроніку (перш за все, датчики, що відстежують рівень палива), яка у разі такої безтурботної заправки досить швидко вийде з ладу.
178