“Заплутували сліди”: клієнт звинуватив “Нову пошту” у крадіжці дорогої посилки

“Нова пошта” знову опинилася у центрі скандалу. Цього разу клієнт звинуватив компанію у розкраданні дорогої посилки.

Про це чоловік написав у Facebook компанії, пише УНІАН.

Інцидент стався у Сновську Чернігівської області. За словами обуреного клієнта, він відправив покупцю новий комп’ютер: системний блок та монітор. Отримувач прийшов у відділення свого міста та виявив, що запчастини із системного блоку зникли.

Потерпілий вирішив поскаржитися на цей випадок, але працівник компанії заявив, що не прийме скаргу, оскільки її може написати тільки відправник. Тільки після суперечки потерпілий зміг подати скаргу про розкрадання його відправлення.

“Чому “Нова Пошта” зі Сновська в Козелець тягала комп’ютер через Київ, а потім – Бровари, якщо це поряд, не зрозуміло. Мабуть, заплутували сліди крадіжки”, – написав потерпілий.

Клієнт зауважив, що через крадіжку звернеться до суду та закликав компанію провести бесіди зі своїми працівниками щодо неприпустимості хамства на роботі.

“Нова пошта” прокоментувала ситуацію. У компанії кажуть, що вже встановлюють обставини події та додали, що їхні співробітники нікого не хотіли образити та що у них такі правила повернення вантажу.

“Маємо інформацію, що колеги з відділу компенсацій з вами зв’язались і очікують від вас ІПН. Якщо бажаєте відправити документ нам, а ми передамо колегам для пришвидшення розгляду вашого питання”, – йдеться у коментарі “Нової пошти”.

Нова пошта надала офіційний коментар даної ситуації

Нам дуже прикро, що була порушена цілістність вантажу та наш клієнт мав неприємний досвід у користуванні послугами компанії. Для нас це не припустимо, тому наразі проводиться внутрішнє розслідування, щоб з’ясувати всі деталі інциденту.

Ми вже зв’язалися з клієнтом і відправили йому компенсацію. Крім того, зі співробітником, що не хотів приймати претензію клієнта, ми проведемо додаткову роз’яснювальну роботу, щоб унеможливити такі ситуації в майбутньому.

Нагадуємо, що клієнт Нової пошти може подати заяву на компенсацію в разі пошкодження посилки у відділенні або через усі наші канали комунікацій: соцмережі, контакт-центр, кур’єра тощо.

Для цього потрібно вказати номер банківської карти для нарахування компенсації, надати копію ідентифікаційного коду та при потребі фото пошкодженого відправлення. Якщо вказана реальна оголошена вартість, то компенсацію можна отримати протягом години.