Піна та тримачі для паперу. «Укрзалізниця» похизувалася новинками та нарвалася на критику

“Укрзалізниця” заявила про поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах і представила нові вагони.

“Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах “Укрзалізниці”, – йдеться в повідомленні.

Зазначається, що у рамках “пілоту” на перших двох поїздах тестують наступне:

– мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів – ці вагони мають виглядати зразково;

– замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;

– встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;

– забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;

– додали дозатори паперових рушників.

“Але і це ще не все: у рамках пілоту ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка”, – зазначають у відомстві.

Яким рейсам пощастило отримати “пілотні” вагони?

№75/76 Кривий Ріг – Київ;

“Потяг до перемоги” (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя – Львів).

“Укрзалізниця” зазначила, що їй дуже важливо почути зворотний зв’язок з приводу оновлень. Коментарі не забарилися.


140