Про це під час брифінгу повідомив заступник Міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.
«МОЗ запустив якісний сервіс цілодобових фахових консультацій по всій Україні з питань, пов’язаних з COVID-19. У своїй роботі ми використовували найкращий досвід контакт-центрів у різних сферах», – зазначив Ярослав Кучер.
Заступник міністра також розповів про тематику дзвінків з консультаціями, які повністю оброблені та закриті на рівні операторів. Станом на сьогодні це: додаток «Удома» – 53,26 %, питання діагностики – 11,31 %, питання вакцинації – 11,50 %, порядок проходження самоізоляції – 3,73 %, безоплатні/платні тестування – 3,51 %.
Крім того, команда МОЗ продовжує покращувати сервіс запиту на виїзд мобільної бригади, які виїжджають за направленням лікарів до пацієнтів з підозрою на COVID-19. На підставі таких запитів відбулося понад 2007 виїздів.
Додатково Ярослав Кучер поінформував, що в контакт-центрі завдяки сервісу віддалених консультацій лікарі надали їх 14956.
Також МОЗ спільно з колегами з Фонду соціального страхування відпрацював механізм приймання та опрацювання запитів щодо виплат, які здійснює фонд у разі захворювання або смерті медичних працівників у зв’язку з інфікуванням COVID-19. Від 28 грудня до контакт-центру надійшло 323 таки запити.
Нагадаємо, контакт-центр МОЗ розпочав свою роботу на початку листопада 2020 року за єдиним безплатним номером 0-800-60-20-19.