15 червня на Харківщині останнє тестування ЗНО – 2021 з географії складали 6547 осіб

Додаткова сесія оцінювання для учасників з трьох областей проходитиме з 29 червня до 16 липня у Харкові.

«Попри карантин і пов’язані з ним складнощі, на Харківщині відбулася основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання – 2021, – зазначають у Департаменті освіти та науки ОДА. – У тестуванні взяли участь майже 19 тисяч випускників, найпопулярнішими предметами були українська мова і література, історія та математика. Найрідше вибирали хімію та іноземні мови: французьку, німецьку та іспанську».

Тестування проходило в 9 округах: містах Харків, Балаклія, Ізюм, Красноград, Куп’янськ, Лозова, Чугуїв, уперше організовано роботу двох нових округів у Богодухові та Валках.

«Зовнішнє незалежне оцінювання – 2021 відбулось у безпечних умовах і згідно з рекомендаціями Головного державного санітарного лікаря. У пунктах проведення тестування було забезпечено медичне обслуговування, охорону громадського порядку, створені безпечні умови з урахуванням усіх протиепідемічних вимог чинного законодавства, – розповідають у департаменті. – З усіх територіальних громад забезпечувалось організоване та безпечне підвезення учнів до місць проведення ЗНО, з урахуванням усіх вимог до перевезення учнів закладів освіти та дотриманням тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при перевезенні пасажирів автомобільним транспортом на період карантину».

Ті, хто не змогли взяти участь в основній сесії тестування через причини, які не залежали від них, реєструються на додаткову сесію.

«З огляду на кількість учасників додаткової сесії, концепцію звільнення від ДПА, відсутність карантинних обмежень щодо транспорту, витрати на спецзв’язок та поліцію охорони, витрати на відповідальних, уповноважених та чергових ухвалено рішення щодо організації пунктів проведення для всіх учасників з трьох областей (Харківська, Полтавська, Сумська) у м. Харкові з усіх предметів», – інформують у Департаменті освіти та науки.

Джерело: Харківська обласна державна адміністрація