У межах Програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво» на дорозі відфрезеровано 55 км старого шару покриття.
У Службі автомобільних доріг у Харківській області повідомили, що вже заасфальтовано 55 км дорожнього покриття у вирівнювальному шарі дрібнистою асфальтобетонною сумішшю та 44,4 км – у верхньому шарі з щебенево-мастикового асфальтобетону.
«Крім цього, для ув’язки дорожнього покриття між шарами асфальтобетону влаштовуємо композитну арматуру, нині готово 31 тис. кв. м», – розповіли інженери технічного нагляду САД після контрольного обміру довжини ділянок дороги, що ремонтуються.
Зараз дорожники працюють на ділянці дороги М-03 «Київ – Харків – Довжанський», яка входить до складу окружної. Підрядники виконують роботи з влаштування верхнього шару з щебенево-мастикового асфальтобетону на ділянці між Дергачівською та Бєлгородською розв’язкою у вечірньо-нічний час. Також встановлюють бортовий камінь біля авторинку «Лоск» і облаштовують з’їзди.
На ділянці дороги М-03-03 «Під′їзд до аеропорту “Харків”» завершено влаштування верхнього шару. До того ж влаштовано перехідно-швидкісну смугу на ділянці розташування виїзду з міського сміттєзвалища. Наразі проводяться роботи з влаштування водовідних лотків, укріплювання узбіч.
Довідка. На ділянці М-03 «Київ – Харків – Довжанський» від селища Пісочин до Роганського житлового масиву готово 30,7 км у фінішному шарі, 41,3 км – у вирівнювальному шарі, відфрезеровано 41,3 км старого шару покриття.
На ділянці М-03-03 «Під′їзд до аеропорту “Харків”» від Роганського житлового масиву до селища Безлюдівка влаштовано 13,7 км у верхньому шарі, 13,7 км – у вирівнювальному шарі, відфрезеровано 13,7 км старого шару покриття.
Нагадаємо, що Харківська окружна дорога складається з відрізків 5 державних доріг загальною протяжністю 82 км:
– М-03 «Київ – Харків – Довжанський»,
– М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта»,
– Р-78 «Харків – Зміїв – Балаклія – Гороховатка»,
– 2 під’їзди до аеропорту «Харків» з боку Довжанського та Києва.
Географічно ділянки ремонту охоплюють північно-західну, північну, північно-східну та південно-східні частини окружної дороги. Ремонт частини, що залишилася, – перспектива майбутніх років.