Проєкт будуть реалізовувати у межах Програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».
У Службі автомобільних доріг у Харківській області зазначили, що проєктну документацію на капітальний ремонт ділянки дороги Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски» розробила Харківська філія Державного підприємства Українського державного інституту з проєктування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» «Харківдіпрошлях» згідно із завданням на проєктування, затвердженим Державним агентством автомобільних доріг України.
Мета проєкту: вдосконалення транспортно-комунікаційної інфраструктури Харківської області.
«В адміністративному плані ділянка капітального ремонту автодороги Р-79 (км 124+500 – км 153+870) розташована на землях Оскільської сільської громади та Барвінківської міської громади в Ізюмському районі Харківської області. Фактична довжина ділянки капітального ремонту автомобільної дороги становить 29,325 км», – повідомили в САД.
Зокрема, підставою для капітального ремонту є незадовільний стан покриття проїзної частини та основні параметри дороги, які не відповідають зазначеній категорії.
Після капітального ремонту ділянка автомобільної дороги матиме наступні технічні параметри: категорія дороги – III; розрахункова швидкість – 90 км/годину (у межах населених пунктів – 60 км/годину); тип дорожнього покриття – капітальний.
Окрім цього, пріоритетним завданням проєктування капітального ремонту автодороги є мінімізація негативного впливу на навколишнє середовище, обґрунтування і оцінка ефективності вжитих заходів, які спрямовані на зменшення негативного впливу на довкілля.
«Унаслідок капітального ремонту ділянки автомобільної дороги будуть поліпшені транспортно-експлуатаційні показники роботи дорожніх транспортних засобів, знизиться собівартість перевезення вантажів та пасажирів, а також час перебування їх у дорозі, забезпечиться максимальна безпека та зручність руху», – додали в САД.
Також замовник зобов’язується:
– забезпечити кваліфікацію обслугового персоналу відповідно до вимог штатного розкладу й виробничих інструкцій;
– регулярно проводити перевірку знань обслугового персоналу інструкцій і вимог охорони техніки безпеки й навколишнього середовища;
– стежити за санітарною й протипожежною обстановкою території будівельного майданчика;
– стежити за своєчасним вивозом відходів з території будмайданчика;
– здійснювати проєктні рішення відповідно до норм і правил охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах будівництва об’єкта планованої діяльності.