Вийти на нові ринки підприємцям допоможе інноваційна освітня програма Train the Trainers 2.0

Учасники освітньої програми для експортних консультантів підготували добірку рекомендацій для експортерів на основі отриманого досвіду під час навчання.

Consultant’s Digest #1 та #2 – це мікс корисної інформації та цікавих історій співпраці з українськими компаніями для виходу на зовнішній ринок чи інтенсифікації експорту на вже опанованому. В цих дайджестах розкриваються наступні теми:

– профіль країни: основні складові та джерела інформації;

– інструменти для досліджень закордонних ринків;

– ресурси визначення потенціалу ринків;

– системні рішення для системного інтегратора;

– що варто врахувати при виході на ринок;

– промоційний календар для виходу на закордонні ринки;

– аудит маркетингових комунікацій для виходу на зовнішні ринки;

– комплексна оцінка товарів при побудові матриці позиціонування;

– створюємо бренд надійних консультантів: покрокова інструкція;

– занурюємось у бренд клієнта: як допомогти йому вписатись у новий ринок;

а також 10 кейс-стаді – історій співпраці з компаніями з формування експортної стратегії.

Consultant’s Digest – це підбірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми Train the Trainers для консультантів державного та приватного секторів у сфері експортної діяльності.

Усі команди-учасники Програми Train the Trainers, які щомісячно готують інформацію у дайджесті, також ведуть свої експертні сторінки, де на постійній основі висвітлюють важливі в експорті теми, повідомлять про актуальні події чи розповідають про нові можливості.

«На кожній сторінці дайджесту можна знайти посилання на сторінку команди, підписуйтесь та скористайтесь можливістю отримати поради від професійних консультантів», – рекомендують учасники освітньої програми.

Список сторінок команд та посилання знаходяться тут.

Читайте Consultant’s Digest #1 за цим посиланням.

Читайте Consultant’s Digest #2 за цим посиланням.

Довідка. Програма розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з ДЗ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проєкт з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

Джерело: Харківська обласна державна адміністрація