Як оформити скаргу до комісії Міністерства юстиції з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації?
27.12.2018, 16:39
Поділитися
Подати скаргу до Комісії Мін’юсту у встановлений законом строк (60 днів з моменту прийняття рішення, яке оскаржується або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав);
2. Вказати повне найменування (ім’я), місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), найменування (ім’я) представника, якщо скарга подається представником;
3. Вказати реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;
4. Зазначити зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;
5. Викласти обставини, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
6. Вказати відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, який може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до відповідних реєстрів;
7. Перевірити наявність підпису скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги. У разі подання скарги представником, додати довіреність на представництво інтересів;
8. Додати до матеріалів скарги засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника внаслідок прийняття рішення про державну реєстрацію (за наявності).ВАЖЛИВО:Юридично грамотнооформити скаргу, яка подається на розгляд до Комісії. Комісія не зможе розглянути скаргу, якщо її подано з порушенням хоча б однієї з вимог.