Оновлений «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці
Міністерство доходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.
Нагадаємо, сервіс «Пульс податкової» дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
З 26 тисяч звернень, що надійшли на «Пульс податкової» у 2012 році, переважна більшість стосується роз’яснення окремих питань адміністрування податків та зборів. Власне повідомлень про необхідність врегулювання суперечливих питань у відносинах із податковою службою надійшло близько 2,7 тисяч. На сьогодні успішно розглянуто 99,5% звернень, за результатами службових перевірок вжиті необхідні заходи, про що фахівці податкової служби відзвітували кожному заявнику персонально.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.