Використання брендованої клейкої стрічки для вашого бізнесу: Як обрати найкращий варіант

Брендована клейка стрічка використовується на підприємствах, на складах, у магазинах – де завгодно, де є потреба у пакуванні товарів. Якісна клейка стрічка з логотипом – це найкраще рішення для будь-якого виду бізнесу, яке крім прямої функції пакування товарів відповідає за престиж та впізнаваність бренду.

На сайті https://tetrispack.com.ua/ ви знайдете широкий вибір клейких стрічок з логотипом, які ідеально підійдуть для пакування вашої продукції та підвищення впізнаваності вашого бренду.

Застосування брендованої клейкої стрічки

Брендований скотч – це вид клейкої стрічки, основним призначенням якого є ненав’язлива реклама компанії. На стрічку можна нанести будь-яку важливу інформацію, наприклад, назву бренду, послуги, які надає компанія, контактну інформацію та інші важливі дані.

Переваги використання брендованого скотча

Брендована клейка стрічка використовується найкращими світовими виробниками. За останні роки багато вітчизняних компаній почали використовувати цей вид рекламної продукції для розвитку свого бренду.

Основні переваги використання клейкої стрічки з логотипом:

  • забезпечення виконання кількох завдань одночасно: надійного пакування продукції, підвищення впізнаваності бренду, збільшення інтересу до компанії з боку клієнтів та потенційних партнерів;
  • можливість приклеїти її на будь-яку поверхню;
  • незвичний зовнішній вигляд;
  • захист товару від підробок;
  • можливість виразити індивідуальність, цінності компанії;
  • низькі витрати на ефективний ненав’язливий метод реклами;
  • можливість забезпечити порядок на складі та швидкість пошуку необхідного товару;
  • замовник не сплутає пакування через виразну чітку надпис на скотчі;
  • клієнт точно помітить цей елемент реклами, оскільки упаковку неможливо відкрити, не звертаючи уваги на клейку стрічку.

Вибір брендованої клейкої стрічки

Тільки якісна, грамотно підібрана брендована клейка стрічка може виконувати покладені на неї функції та приносити користь компанії. Точно тому варто приділити увагу вибору виробника та товару.

При виборі варто враховувати:

  • колір (стандартний прозорий, білий, коричневий або інші кольори на замовлення);
  • якість друку та самої клейкої стрічки;
  • технологія нанесення логотипу;
  • розміри та варіанти намотки скотчу;
  • мінімальний розмір замовлення, можливість малих та великих оптів;
  • можливість замовлення доставки по країні будь-якою транспортною компанією;
  • особливості оплати товару;
  • відгуки клієнтів про компанію;
  • терміни виробництва;
  • вартість.

Підібрати найкращий вид клейкої стрічки з урахуванням потреб вашого бізнесу допоможе компанія, яка займається виробництвом брендованого скотчу. Обговорити всі деталі можна з менеджером за телефоном, запитати питання можна в електронному листі. Відповідь та обробка замовлення здійснюється швидко.