Усім нам знайома ситуація, коли, перебуваючи в стані голоду, ми вирішуємо зайти до продуктового магазину “лише на декілька хвилин”, але закінчується це тим, що ми покупаємо набагато більше продуктів, ніж планували. І хоча ми можемо підійти до цього явища з гумором, його причини мають міцні наукові основи.
Мозок – це орган, який виявляє особливу чуйність до харчових стимулів. Зображення смачної їжі може активувати різні ділянки мозку, дозволяючи нам відчувати апетит та бажання споживати їжу, навіть якщо насправді не голодні. Продукти, які виглядають апетитно на полицях магазину, можуть робити такий самий вплив на наш мозок.
Також важливо зазначити, що голод – це фізіологічний стан, в якому тіло відчуває потребу у їжі. Однак, мозкові реакції на голод можуть бути більш складними, ніж просто відчуття голоду. Так, дослідження показують, що коли людина голодна, мозок може змінювати сприйняття цінності продуктів та товарів, збільшуючи їх привабливість та значимість.