Про результати роботи зі зверненнями громадян у 2021 році на засіданні виконавчого комітету сьогодні, 8 лютого, доповіла начальник відділу з питань діловодства та звернень громадян апарату виконавчого комітету міської ради Ольга Прасол.
Керівниця відзначила, що у виконкомі міської ради продовжується цілеспрямована робота по своєчасному вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян, вдосконалення впровадження системи електронного документообігу та підвищення рівня відповідальності посадових осіб за своєчасність та оперативність відпрацювання звернень громадян.
Гласність та відкритість з даного напрямку діяльності забезпечується також шляхом організації прийомів громадян. Ольга Прасол зазначила, що протягом 2021 року на особистих прийомах громадян міським головою та його заступниками прийнято 161 громадянин. Серед основних питань у зверненнях – питання житлово-комунального господарства та соціального захисту населення. Зверталися громадяни з низкою загальних для міста проблем, а саме:
благоустрій доріг, тротуарів, відлов бродячих собак, освітлення вулиць та провулків, видалення дерев, надання дозволу на видалення порослі, облаштування та прибирання прибудинкових територій;
– припинення послуги газопостачання та укладання договору на технічне обслуговування внутрішньо будинкової системи газопостачання будинку;
– індивідуального землекористування і присадибного господарства, приватизації земельних ділянок, надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою.
Також порушувалися питання щодо забезпечення громадян, які хворі на фенілкетонурію, безкоштовним інсуліном, хворих на цукровий діабет, а також надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками в рамках державної програми «Доступні ліки».
Враховуючи низький рівень доходів громадян та велику кількість пільгових категорій населення, міська рада щорічно передбачає у міському бюджеті видатки на соціальні програми та заходи.
Для реалізації повноважень у сфері соціального захисту відповідно до Комплексної програми соціального захисту населення у 2021 році з міського бюджету надана матеріальна допомога 369 громадянам на загальну суму 370 300,00 грн. (серед усієї кількості потребуючих матеріальної допомоги – це громадяни, які лікувалися від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2), а також:
учасникам АТО – 58 осіб на суму 94 000,00 грн.;
на поховання надана матеріальна допомога – 66 особам на суму 45000,00 грн.;
проведено томографічне дослідження (безкоштовно) -35 особам;
надані клопотання до клініки «Ясний зір» для безкоштовного проведення операцій на очах -14 особам;
безкоштовно забезпечені дровами -58 осіб.
За звітній період всього надійшло 10872 звернення (у 2020 році за аналогічний період – 10457 звернень, що на 415 звернень більше). З них поштою – 177, на особистому прийомі – 8224, через уповноважену особу – 7, від інших органів, установ, організацій – 13, у телефонному режимі – 2014, звернення через сайт міської ради -103. Також були отримані звернення через скриньки, які встановлені в місцях вільного доступу для мешканців міста.
Найбільша загальна кількість звернень громадян за звітний період стосується питань:
– комунального господарства – 2589 (найбільш актуальними проблемами є ремонт покрівель, доріг, утримання будинків та благоустрій прибудинкових територій, нарахування платежів за комунальні послуги, видалення дерев);
– соціальної політики, соціального захисту населення – 2124 (більшість питань щодо надання матеріальної допомоги на лікування);
– аграрної політики і земельних відносин – 1432 (пов’язані з впровадженням ринку землі);
– охорони здоров’я – 78;
– житлової політики – 76;
– транспорту і зв’язку – 75;
– економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва -55;
– сімейної та гендерної політики – 34;
– інші- 4409.
Надйшло колективних зверненнь – 691.
У роботі зі зверненнями громадян, які надійшли до Лозівської міської територіальної громади, порушень термінів розгляду та інших вимог чинного законодавства України не було допущено. На контролі перебувають 41 звернення громадян.
Спеціалістами відділу з питань діловодства та звернень громадян, юридичного відділу, центру надання адміністративних послуг та підрозділів виконавчих органів міської ради серед населення постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог чинного законодавства. Для забезпечення прозорості, відкритості та реалізації права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, систематично оприлюднюється інформація щодо звернень громадян, графіків прийому керівництвом міста та іншої інформації, що розміщується у приміщенні адмінбудівлі міської ради на стенді та офіційному сайті.
Не приходячи до міської ради, можна знайти на сайті міської ради зразки заяв з переліком необхідних документів для звернень до виконавчих органів міської ради з того чи іншого питання та направити їх поштою, через уповноважену особу або скриньки, як розміщенні в абонвідділах комунальних підприємств та закладів охорони здоров’я. За щоденну виїмку таких звернень відповідають уповноважені особи на місцях.
–>
Джерело: Лозівська міська рада