Сервісні центри МВС працюватимуть по-новому: що змінилося

Сервісні центри МВС надаватимуть послуги за новим стандартом.

Про це повідомляє пресцентр МВС.

Для державних органів запроваджено єдині стандарти державного сервісу.

“Насамперед нові вимоги передбачають якісне та бездискримінаційне надання послуг усім клієнтам, зокрема, людям з інвалідністю, іноземцям та представникам національних меншин”, – сказано в повідомленні.

Для віддаленого користування послугами є така система електронних сервісів:

електронний кабінет водія з переліком функцій, необхідних пересічному власнику авто;

калькулятор орієнтовної вартості отримання послуги з перереєстрації транспортного засобу;

перевірка легітимності свідоцтв про реєстрацію авто й посвідчень водія;

онлайн-тренажер із перевірки знань Правил дорожнього руху.

“Хочу зазначити, що команда Головного сервісного центру МВС за певними напрямами спрацювала на випередження та забезпечила практичну реалізацію нововведень. У нас уже є стандарти комунікацій із клієнтами: наші співробітники мають чіткі інструкції – як вітатись, алгоритм надання послуги, здебільшого сервісні центри мають внормований формат приміщення. Це дуже зручно для наших відвідувачів”, — підкреслив начальник Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко.


171