Українці скаржаться на збої у роботі банкоматів ПриватБанку. У самому банку проблему визнають і стверджують, що працюють над рішенням кожного окремого випадку.
Свої скарги вони розмістили на сайті Мінфін. Так, користувач під ніком Vita230577 зазначив, що через “приватівський” банкомат знімав гроші з картки Monobank, пише “Обозреватель”.
Перша транзакція пройшла успішно, і я отримав 1000 грн. Після цього запросив ще 1000 грн – і тут стався збій. “Годывничка” кілька разів відкривалася, але нічого не видавала і так тривало 15-20 сек. Після цього на екрані загорівся напис, що треба звернутися до банку, який видав картку, щодо отримання грошей. А ще – що з технічних причин видача готівки неможлива”, – розповів він.
Далі, за його словами, він зв’язався з Monobank’ом, де йому пообіцяли, що “все буде гаразд”. Після чого пішов у магазин, а коли виходив із нього, побачив біля банкомату працівника ПриватБанку, який щось робив з банкоматом.
“Я підійшов до нього зі своєю проблемою. Він повідомив, що все гаразд і я можу спробувати зняти ще грошей, а ті, які не отримав, мені банк у найближчі кілька годин поверне. Яким же був мій стан, коли я знову не отримав 1000 грн з тієї ж причини”, – підкреслив Vita230577.
Після цього він, за його словами, зв’язався і з Monobank’ом, і з ПриватБанком. У першому, стверджує Vita230577, йому повідомили про подання заявки на заперечення. А у другому, за його словами, просто “відфутболили”.
Схожа історія трапилася і з клієнткою ПриватБанку – NataliaVash. “Знімала гроші з картки чоловіка. Банкомат двічі потужився, але грошей так і не видав. Після чого на екрані з’явилося повідомлення про технічну помилку”, – розповідає вона.
За її словами, вона звернулася до співробітниці банку, яка запропонувала впевнитись, чи відбулося зняття грошей. “Воно таки відбулося, а сума немаленька – 3 000 грн”, – зазначила NataliaVash.
Далі її чоловік подав відповідну заявку до служби підтримки банку. У відповідь на яку за кілька днів надійшла відповідь, що “проблем не знайшли”.
“Чоловік знову залишив заявку. За кілька днів відповідь: заявку відхилено, проблем не виявили”, – розповіла клієнтка.
Що відповіли у банку
У ПриватБанку проблему визнають. І кажуть, що працюють над вирішенням кожного окремого випадку.
“Шкодуємо, що виникла така ситуація. Спосіб і терміни повернення коштів за такими операціями регламентовані міжнародною платіжною системою. За зверненням клієнта банк-емітент (що випустив карту) карти подає заявку на повернення коштів. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі операції” – відповіли його співробітники Vita230577.
А у відповіді NataliaVash вони звернули увагу на те, що всю необхідну інформацію надають виключно власнику картки. А також зазначили, що рішення щодо повернення коштів приймається на підставі перевірки даних із банкомату.
“Перепрошуємо за незручності. При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їх основі приймається рішення, щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта”, – йдеться у відповіді.
110