У застосунку Дія стартувало голосування за найкращу воєнну марку Укрпошти 2022 року.
У Мінцифрі зазначають, що після початку повномасштабної війни марки Укрпошти стали символом сміливості та незламності українців. Протягом минулого року користувачі Дії обирали дизайн марок, а тепер можуть проголосувати за найкращу з них. Опитування триватиме з 13 до 20 лютого.
Щороку майже у всіх країнах обирають найкращу марку. Україна – не виняток. Проте кожен українець може зробити це в кілька кліків у смартфоні.
«Опитування в Дії є основою електронної демократії. У них вже взяли участь мільйони українців. Це зручний інструмент, який допомагає визначити думку громадян з певного питання. Українці вже обирали дизайн воєнних марок від Укрпошти в Дії. А тепер можуть визначити, яка з них була найкращою. Разом продовжуємо створювати історію електронної демократії у світі», – сказав Віцепрем’єр-міністр України – Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
На звання найкращої претендують 10 марок воєнного часу:
– «Вільні. Незламні. Непереможні»;
– «Доброго вечора, ми з України!»;
– «Зброя Перемоги»;
– «Кримський міст на біс!»;
– «Переможного Нового року!»;
– «Пес Патрон»;
– «Русскій воєнний корабль, іді … !»;
– «Слава Збройним Силам України!»;
– «Українська Мрія»;
– «Херсон – це Україна!».
Щоб взяти участь в опитуванні, авторизуйтеся в Дії, оберіть Послуги, а далі – Опитування. Серед переліку проголосуйте за вашу улюблену марку.
«Філателістична традиція обирати поштову марку року виходить на новий рівень: впевнений, через високу популярність марок, багато українців заохочують вкотре долучитися до голосування. Таке народне зацікавлення і підтримка – найкращий стимул для нас створювати нові марки, які також стануть символами своєї епохи», – прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Окрім Дії, проголосувати за марку також можна на сторінках Укрпошти та гендиректора Укрпошти Ігоря Смілянського у соцмережах. Художник марки-переможниці отримає приз.
Нагадаємо, у Дії українці вже обирали тематику та ескіз воєнних марок «Доброго вечора, ми з України!» та «Трактор, що тягне танк». Це були одні з наймасовіших опитувань у застосунку, в яких взяли участь загалом понад 1,3 млн українців.