Про це повідомили в Офісі Президента України.
Ювілейну айдентику, котру створила креативна агенція «Провід», сьогодні презентувало Міністерство культури та інформаційної політики України. Інформаційним партнером кампанії є онлайн-платформа «Дія. Бізнес».
Представники бізнесу зможуть інтегрувати логотип або слоган у свою продукцію чи рекламу. Використання символіки є безоплатним та не потребує додаткових погоджень і дозволів.
В основу концепції єдиної візуальної символіки відзначення 30-ї річниці незалежності України покладена ідея бачення незалежності як мрії, якої прагнули досягти багато поколінь українців. Візуалізація образів реалізована у вигляді калейдоскопічних квіткових орнаментів. Квітка є образом, що розкриває ідею держави.
«Ти у мене єдина» – основний лейтмотив кампанії, який є універсальним зверненням до нації, країни та її незалежності.
Кожна область України матиме свою унікальну квітку-логотип з графічними елементами та кольоровою гамою прапорів регіону. Крім того, регіони будуть представлені квітами – символами сфер діяльності, серед яких – медицина, будівництво, наука, цифрові технології та виробництво.
Також розроблено спрощену форму логотипа для використання на маленьких форматах та на друкованих або вишитих зображеннях.
Нагадаємо, Президент Володимир Зеленський, розповідаючи під час пресконференції про заходи, які готуються до святкування 30-річчя незалежності України, зауважив, що над розробкою святкового логотипа працювали 12 найкращих компаній на волонтерських засадах.
«Це буде головна квітка 30-річчя. Символ України «Ти у мене єдина». Мені здається, що це правильний символ нашої державності. Це така наша країна. Вона не просто квітуча – нас не затоптати, нас не зрізати, нас не зламати, ми все одно будемо квітучою країною й точно розквітнемо», – сказав Глава держави.