У понад 1000 центрах адміністратори не лише надають держпослуги відвідувачам, а й навчають користуватися порталом «Дія», консультують та допомагають отримати послуги онлайн.
У Міністерстві цифрової трансформації України розповіли про переваги спеціально облаштованих місць з доступом до порталу «Дія»:
– дозволяють багатьом людям у майбутньому отримувати послуги самостійно;
– забезпечують усіх рівним доступом до сучасних сервісів;
– зменшують цифровий розрив між представниками поколінь та жителями різних населених пунктів;
– зберігають час адміністраторів та дозволяють уникнути черг.
«Ми працюємо над тим, щоб дедалі більше ЦНАПів облаштовували приміщення місцями для отримання послуг на порталі «Дія» та допомагали відвідувачам з легкістю здобувати нові цифрові навички. Зараз такі місця доступні у 612 ЦНАПах, 335 віддалених робочих місцях та 57 територіальних підрозділах», – зазначають у Мінцифри.
Для того, щоб їх кількість зростала, міністерство спільно з Програмою «U-LEAD з Європою» створили посібник. Він допоможе працівникам ЦНАПів навчати українців отримувати державні послуги онлайн та надавати якісні консультації щодо е-послуг. Також розроблено для центрів навігаційний вказівник, що допоможе відвідувачам швидше знайти місце для користування порталом» Дія».