Відповідні зміни до Правил надання послуг поштового зв’язку 26 січня ухвалив уряд на своєму засіданні.
Як пояснюють у Міністерстві цифрової трансформації, українцям не потрібно буде ходити до ЦНАПів двічі – щоб оформити заявку та щоб забрати результат. Достатньо буде навідатися до центру, щоб замовити адмінпослугу, а результат отримати вдома чи в поштовому відділенні «Укрпошти».
«Тож поштою можна отримати необхідні дозвільні документи, витяги з державних реєстрів, результати пенсійних послуг, взяття на облік ВПО та інші результати адмінпослуг, – говорять у міністерстві. – Якщо вас не буде вдома, вам зателефонують, надішлють SMS-повідомлення чи повідомлення в месенджер або залишать у поштовій скриньці повідомлення про те, що ви зможете забрати свій документ у відділенні пошти протягом 7 робочих днів».
Таким чином ЦНАПи зможуть ще простіше надавати послуги та зменшити скупчення людей у приміщенні під час пандемії.