14 лютого на апаратній нараді під керівництвом голови ХОДА Олега Синєгубова обговорили розчищення доріг місцевого та державного значення від снігових заметів.
Зокрема, Олег Синєгубов наголосив, що пріоритет – це розчищення під’їздів до шкіл та лікарень. Також він доручив простежити за станом доріг, де виникає ямковість через перепади температури.
«Прошу звернути увагу, що безпосередньо до капітальних ремонтів ми будемо, звичайно, переходити тоді, коли дозволить погода. Однак ми розуміємо, що стан, наприклад М-03, де напрямок Коротича, непридатний для проїзду. Від громадян надходять скарги, оскільки на дорозі утворюються ями і вибоїни після перепаду температури», – зазначив Олег Синєгубов.
Директор ДП «Дороги Харківщини» Ігор Турченко доповів, що на сьогодні для забезпечення руху вже використано приблизно 14 000 куб. м піщано-сольової суміші та понад 700 тонн чистої солі.
«Протягом осінньо-зимового періоду для роботи залучено 320 одиниць техніки, серед яких – спеціальна важка техніка для розчищення доріг від значних снігових заметів – роторні снігоочищувачі, бульдозери та автогрейдери. Техніка розміщується на 44 дорожньо-ремонтних базах, на яких понад 700 людей залучено в зимовому утриманні. Також у разі необхідності складено додаткові договори, за якими можна залучити додатково 75 одиниць техніки», – розповів Ігор Турченко.
За інформацією начальника САД у Харківській області Андрія Алексєєва, з початку осінньо-зимового періоду 2021-2022 років їхня служба використала 51,52 тис. куб. м піщано-сольової суміші та 4,1 тисячі тонн технічної солі.
«Не допущено жодної зупинки в русі, і всі надзвичайні ситуації, що виникали, наприклад, аномальна кількість опадів у вигляді льодового дощу, були відпрацьовані. Для отримання інформації використовуємо 25 точок з метеостанціями. Загалом традиційно мережа нашої області є однією з найбільших в країні. Кількість державних доріг у Харківській області – це другий показник в Україні», – зауважив Андрій Алексєєв.
Також він додав, що з початку осінньо-зимового періоду зафіксовано 38 переходів температури через 0 °С у порівнянні з 28 переходами – за аналогічний період 2020-2021 років. Такі погодні умови є руйнівними для асфальтобетонного покриття. Про що свідчать результати моніторингу стану автомобільних доріг загального користування, що проводяться фахівці відповідних служб. Значні деформації покриття виникають переважно на старому дорожньому покритті, яке ще очікують капітального чи поточного ремонту. Проте на вказаних ділянках проводитимуться роботи для забезпечення руху.