У філії «ПВРЗ» майже вдвічі зменшились обсяги виробництва. З початку року з підприємства звільнилося понад 300 людей.
Про це повідомив на сесії міськради 21 червня заступник директора заводу Геннадій Олексенко. Керівники Лозової стурбовані, бо це одне з містоутворюючих підприємств, яке своїми податками приносить громаді понад 10% бюджету.
«Погіршується фінансовий стан простих родин, втрачає податки міський бюджет. Питома вага податків, що сплачуються підприємством, перевищує 10% бюджету громади. У 19 році середньомісячне надходження податків вже скоротилося більше ніж на 12% , що ставить під загрозу виконання бюджету і спроможності тергромади », - Сергій Коба, секретар Лозівської міської ради.
Завод, що ремонтує та виробляє вагони, зараз отримує мало замовлень. Покращення ситуації керівництво «Укрзалізниці» прогнозує для заводу на друге півріччя, розповів заступник директора філії «ПВРЗ» Геннадій Олексенко.
«В прошлом году план ремонта и постройки вагонов включал немного больше, чем 2 миллиарда гривен на год. В этом году на первове полугодие нам было доведено всего-навсего 91 миллион, сейчас мы получили план капитальных инвестиций, где порядка 907 миллионов гривен мы будем, скажем так, пытаться направлять на ремонт и строительство вагонов. Да, пускай 100 вагонов это ни о чем, для нашего предприятия, но, тем не менее, ремонт мы будем делать», -Геннадій Олексенко, заступник директора філії «ПВРЗ».
«ПВРЗ» не є самостійним підприємством, повністю підпорядковується «Укрзалізниці», тому кожен крок потрібно погоджувати з нею. Через це виникає чимало проблем, наголосив Геннадій Олексенко.
«Сложности согласования договоров, нам диктуют даже уровень рентабельности на «Укрзалізниці», закон о публичных закупках, под который мы попадаем. Это все отодвигает временные рамки, то есть, если клиенты к нам обращаються и хотят получить какую-то услугу, либо построить вагон, то по времени это отодвигается где-то на пол года», -Геннадій Олексенко, заступник директора філії «ПВРЗ».
Ще одна причина, через яку потерпає «Укрзалізниця» – імпорт уживаних вагонів з сусідніх країн. Від цього страждають українські підприємства, які у більшості залишаються без замовлень та грошей. З цього приводу та зокрема, через складну ситуацію на філії «ПВРЗ», народний депутат Анатолій Гіршфельд неодноразово звертався до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана – просив зупинити імпорт старих вагонів з-за кородону.
Депутатський запит обранця, щодо імпорту в Україну вагонів з сусідніх держав, зачитала під час засідання Верховної ради України 21 червня заступниця Голови Оксана Сироїд.
На сесії Лозівської міськради депутати зачитали звернення до Президента України, Прем’єр-міністра України та Голови Верховної ради. Попросили, аби керівники країни вплинули на ситуацію, яка відбувається на філії «ПВРЗ» та допомогли заводу вийти з кризової ситуації. Також керманичі подякували Анатолію Гіршфельду за сприяння у вирішенні питання подальшої долі філії «ПВРЗ».
ждем сюжет Сигмы о ситуации на ЛКМЗ
Когда Гиршвельд голосовал в угоду МВФ, то он рассчитывал что рост цен и тарифов его не каснется. Но ответка для предателей приходит всегда. Даже при нищенской зарплате для рабочих, его предприятие оказалось неконкурентноспособным. Обращение к Гройсману имеет популистическую направленность с целью повлиять на умы избирателей. Типа я Гиршвельд забочусь о достатке Лозовчан. Эти вагоны перевозят уголь из России добытый на шахтах ДНР и ЛНР. И никто не собирается его порегружать в вагоны Укрзалізниці. Кстати Зеленский и Коба это прекрасно понимают, но надо заниматься выборами а не проблемами Лозовчан.
На ЛКМЗ делали запчасти для ПВРЗ. Но за 5 лет разрушили много, в т. ч. благодаря Гиршвельду, и перевозить стало нечего. А уголь из ДНР везут в вагонах РФ. Благодаря этому у нас есть электричество.