Енергозбереження заради конкурентоспроможності

Енергозбереження та використання вторинного тепла – першочергові задачі, які зараз стоять перед ЛКМЗ.

Енергозбереження та використання вторинного тепла – першочергові задачі, які зараз стоять перед Лозівським ковальсько-механічним заводом. Підприємство має здешевити свою продукцію, щоб успішно конкурувати з іншими заводами, у тому числі, і зарубіжними. Це підкреслив президент УПЕК Анатолій Гіршфельд на зустрічі з трудовим колективом, яка відбулася 9 березня.

 

Великі приміщення виробничих та адміністративних корпусів ЛКМЗ сьогодні стали проблемою для заводу, бо вони потребують значних коштів для опалення.

Скорочення витрат на енергоносії сьогодні для ЛКМЗ – поки що єдина можливість здешевити свою продукцію. А робити такі кроки життєво необхідно. Бо у спину дихають конкуренти. Вже і на конвеєр ХТЗ зі своїми комплектуючими почали прориватися китайські постачальники. Конкурувати з ними Лозівському ковальско-механічному вдається за допомоги давніх партнерських стосунків та обіцянок не підвищувати ціни.

Від економії енергоресурсів може виграти не лише завод. Розглядається можливість подачі тепла з ЛКМЗ на місто. Але поки що це питання лише на стадії вивчення.

Для активної роботи у напрямку енергозбереження у ЛКМЗ є півроку. Вже наступної зими підприємство повинно обігрівати цехи взимку і не припиняти виробничий процес через холоднечу у приміщеннях. Адже навіть тимчасова зупинка означатиме втрату замовників.